![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Pomiechówek
Posty: 12
Motocykl: Crf1000l
![]() Online: 3 dni 20 godz 19 min 24 s
|
![]()
Jakie według szanownego grona najlepsze opony typowo na asfalt w rozmiarze NAT?
Myślałem o Pirelli skorpion trail 2, ale może coś jeszcze... Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
temat opon chyba został już wyczerpany
![]() bierz te pirelki albo conitental trial attack 2 a tak na prawdę to oryginaly wytrzymują zajebiste przebiegi i nie musisz ich zmieniać tylko dla tego że 'mówią' że się ślizgają i nie trzymają na asfalcie, trawie, błocie bla bla bla
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Pomiechówek
Posty: 12
Motocykl: Crf1000l
![]() Online: 3 dni 20 godz 19 min 24 s
|
![]()
Chmm, dzięki za odpowiedź ale myślę iż temat opon nie został wyczerpany, a to dla tego iż powstają cały czas nowe modele oraz stare modele opon zostają wypuszczane w rozmiarach które nam pasują. Poza tym większość tematów dotyczy opon 50/50 lub typowo nastaeionych na duże przebiegi. Jeśli chodzi o oryginalne opony to przejechałem na nich 10tys. i moje odczucia są (z całym szacunkiem)zgoła odmienne od twoich-ja uważam iż są śliskie. Zaznaczam iż są to moje odczucia , a jestem pomimo wieku dość świeżym motocyklistą (tylko 20 letni staż
![]() Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: mototravel.pl
Posty: 62
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 10 godz 39 min 25 s
|
![]() Cytat:
Ja właśnie zmieniłem oryginalne gdy dwa razy w trakcie deszczu i w zakręcie wylądowałem na przeciwnym pasie. Na suchym nie ma zastrzeżeń. Teraz kupione Scorpion Trail 2 i dowiem się czy opony wcześniej zawiniły czy kierownik pi....da-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Albo pirelki albo continentale.
Chyba że masz zapędy szutrowe to ja bardzo sobie chwale pirelli mt90.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Pomiechówek
Posty: 12
Motocykl: Crf1000l
![]() Online: 3 dni 20 godz 19 min 24 s
|
![]()
Dzięki za odpowiedzi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Ja nie wiem co z tymi seryjnymi oponami jest nie tak...jeździłem w ulewie, śniegu, zrobiłem 400km przy -5'C, kontrola trakcji na 1 i włączała się sporadycznie, w przewidywalnych momentach. Co prawda na kolano nie schodziłem, ale jechałem całkiem żwawo, w korku w deszczu się przeciskałem na lakier, hamowałem mocniej i abs też siedział cicho... Narazie nie narzekam...mitasy e09 to były śliskie cholery...
![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stary nick: Radarman
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,985
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 6 godz 12 min 37 s
|
![]()
Mam to samo Majki. Nie mogę specjalnie narzekać na Dunlopy. Mam wrażenie że to może być kwestia jakiejś serii produkcyjnej...
__________________
W barze jak zaczynasz się awanturować to albo dostajesz w ryj albo wylatujesz na ulicę na kopniakach. Tylko gdzieniegdzie bar zrównuje się z ziemią, a awanturnicy przenoszą się do następnej knajpy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 27 min 54 s
|
![]()
Ja zalozylem Metzelery Tourance Next
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: CRF1000Dct
![]() Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s
|
![]()
Ja na Nextach zrobiłem Pireneje ok 7tkm i mogę tylko polecić. Na wiosnę zanabyłem Karoo3, ale na wyjazd asfaltowy w maju wrócę do Nextów. Myślę że spokojnie 15 tkm jest do wykręcenia na nich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dobre opony szosowe | hawqu | Hamulce, kola, opony | 27 | 28.11.2013 10:16 |