16.11.2017, 20:55 | #14 | |
Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Też
Posty: 66
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: rośnie
Online: 3 dni 5 godz 25 min 45 s
|
Cytat:
Daleki jestem od krytykowania za to kto czym i jak jeździ - z kuframi czy bez. W końcu jak w motorku mozna je zamontować to czemu nie, czemu ich nie wozić. Gorzej jak motorek nie za bardzo się pod kufry nadaje a na siłę się je wsadza - piję tu do NAT. Sam wprawdzie nie jeżdżę z kuframi, ale trochę mnie drażni, że mam motocykl który się pod kufry zbytnio nie nadaje. Kufry OEM nadają się jedynie do wsadzenia kasku na postoju. NAT z samym DCT choćby nie wiem ile miała ustawień trybów jazdy, to bez aktywnego zawieszenia jest jednak kulawa, co czuć na drodze. Myślę, że ten 850gs z rozwiązaniami powielonymi z większego brata zamiesza trochę na rynku. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
JAWAm jeszcze pokażę - czyli 350 problemów... | Poncki | Motocykl Forumowicza | 145 | 02.06.2024 05:48 |
Co Triumph pokaże 7 listopada? | chemik | Inne tematy | 9 | 07.12.2017 10:00 |
Co Honda pokaże 6 listopada? | teddy-boy | Inne tematy | 122 | 17.11.2017 19:42 |
Afryka - zakończenie - 7-9 listopada | ramires | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 352 | 04.12.2008 21:40 |