|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
13.05.2017, 21:30 | #1 |
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 189
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 5 godz 3 min 18 s
|
Ale historyja. Obstawiam, że w procesie montażu zapomniano włożyć tłok pływający, który oddziela komorę gazową od komory olejowej (czerwona część na poniższym obrazku).
Bez tego pływającego tłoka amortyzator będzie działał - kiepsko (dochodzi do mieszania się gazu z olejem poprzez to olej traci właściwości staje się "rzadszy" przez co generowane siły są o wiele mniejsze. Pierwsze odczucia wykazywały poprawę trakcji w stosunku do starego amortyzatora - to moim zdaniem możliwe (w przypadku braku pływającego tłoka) tylko przy małych prędkościach pracy amortyzatora (jazda po równym asfalcie), przy jeździe off lepsza praca takiego wybrakowanego amortyzatora w stosunku do starego afrykańskiego wydaje mi się mało prawdopodobna. Co z reklamacją, powinieneś odesłać amortyzator do producenta na naprawę gwarancyjną. Pozdrawiam |
13.05.2017, 21:56 | #2 | ||
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,707
Motocykl: AT RD07a; XR600R
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 25 s
|
Cytat:
attrezzatura-officina-sp4.jpg Cytat:
Nie mam chyba sumienia, sam wiem, że użyłem go niezgodnie z przeznaczeniem. |
||
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Oryginalne części, są dostępne? | Leonr2 | Inne tematy | 19 | 10.08.2016 11:07 |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 09:42 |
Amortyzator BMW | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 2 | 14.03.2010 14:16 |