|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.03.2017, 14:45 | #4 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Warszawa - Tarchomin
Posty: 105
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 3 godz 15 min 48 s
|
Dzięki Franz, ale wszystkie te filmy już oglądałem. Na wszystkich nikt nie ma problemu z wybiciem obydwu bieżni z GŁÓWKI RAMY. W większości motocykli są specjalne "wizjery" w ramie do wybijania bieżni, w Afri tego nie ma - jest tylko minimalny rant
Podkreślę że nie chodzi mi o sztyce z dolną półką, tam dostęp po wyjęciu jej jest i kątówka pewnie pomoże, jednak nie mam dremelka żeby podejść z podcięciem w główce ramy do bieżni Ostatnio edytowane przez Kuler : 30.03.2017 o 16:07 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łożysko główki ramy - regulacja. | kowal73 | Rama, zawieszenia, napęd | 26 | 01.02.2013 16:26 |
łożysko główki ramy czy lagi? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 27 | 08.06.2009 14:50 |