![]() |
#11 |
![]() |
![]()
A zobaczysz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 169
Motocykl: Transalp 650
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 37 min 23 s
|
![]()
Do poczytania (wymagana rejestracja): http://f650gs.pl/topic/7759-ccm-gp450/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,629
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 7 godz 11 min 31 s
|
![]()
Jesli to juz niedlugo, to trzeba bedzie najwiekszych harkorow, siedze w garazu i nawet nie mysle o ruszeniu motocykla, tak zimno. Jak nie ja. test przy - 10 powiedzialby sporo.... Czy ta maszynka zasluguje na podmrozenie dupska? O tak. Prawdziwym testem jednak bedzie tydzien offem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Silniki w G 450 nie wyróżniały sie niczym specjalnym i były dość awaryjne np. w stosunku do takiej DRZ-ty . Piszą że kręci się o 1000 niżej , przy 6250 obr/min 40 KM , ma to się przełożyć na dłuższe interwały między serwisowe , 125 kg bez płynów moze robić wrażenie , ale 690-tka waży tylko 13 kg więcej i można nią robić to samo .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 545
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Żeby firma bez wyrobionej renomy na naszym rynku się przyjęła cena musi być bardzo atrakcyjna. Bez pewności że za 5 lat będą do tego części wiele osób nie zaryzykuje.
"Silniki w G 450 nie wyróżniały sie niczym specjalnym i były dość awaryjne np. w stosunku do takiej DRZ-ty . Piszą że kręci się o 1000 niżej , przy 6250 obr/min 40 KM" - czyli nic specjalnego tak naprawdę, jeśli to ma być do turystyki to jak dla mnie trochę mało, bo pewnie momentu fałki mieć nie będzie.
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Przymierzalem sie do tego na EICMA i zupelnie mi przeszlo, choc pierwsze wrazenie bylo bardzo pozytywne. Diler zapraszal na jazdy testowe we Wloszech.
+mala masa +super wykonanie komponentow (polki, kola, rama, kierownica, klamki, zbiornik, podnozki...) +duzy zbiornik +wygodne siedzenie +wygodna pozycja +male spalanie (?) +super zawias i heble +motocykl gotowy do wyprawy (owiewka, zbiornik, siedzenie, bagaze Kriega...) -motocykl niszowy - czesci -do jezdzenia po cywilizowanej czesci swiata za slaby, bo to taka odprezona 450 (?) -drogi EUR 10'000 vs EUR 7'000 za Tener(k)e -przelot max. 100km/h (?) Niemniej jednak, zecze im jak najlepiej. Wiecej mamy takich wynalazkow, tym lepiej dla nas. *********** Do KTM 690 bym tego nie porownywal. Zeby porownywac to samo to KTM musialby miec inne siedzenie, zbiornik i owiewke. To doda pewnie 5-10kg i pare złociszy.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Poznań i okolice
Posty: 42
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 8 godz 37 min 0
|
![]()
Spalnie zapowiadane przez producenta ok. 4,5l/100 km
Silnik po G450X, ale zmodernizowany, przerobiony i odprężony. Możliwe jest dołożenie chipa i wtedy pałer, a może raczej "pałer""rośnie" mu do ok. 50 KM. Jednak wtedy gwarancja na silnik idzie się paść. Co do przedniego zawieszenia, to zapowiada się nieźle. A jeżeli chodzi o tylne, to w standardzie jest bez żadnych regulacji (dopasowane do wagi kierownika). W PL ma tylna zawiecha ma być z pełną.regulacją w standardzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Wrocek
Posty: 302
![]() Online: 3 tygodni 15 godz 5 min 45 s
|
![]()
Czy to taka powtórka G450? Jeśli tak na na wyprawy średnio się nadaje...
Mygosia szykuje się nowy nabytek ? ![]()
__________________
...a jednak można żyć bez powietrza... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,203
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 18 s
|
![]()
A widzieli toyota moto 450 ?
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Poznań i okolice
Posty: 42
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 8 godz 37 min 0
|
![]()
Serducho w GP450 zostało ponoć mocno dopracowane (nie wiem jak bardzo, ale na pewno wsadzili tam tytanowe zawory). Idea GP450 polega na tym, żeby stworzyć pierwszy, bardzo lekki, wytrzymały motocykl wyprawowy. Czas i życie pokażą jak to będzie z trwałością przejętą w spadku po BMW. Rama mnie ciekawi bardziej, bo tutaj zrobili coś.chyba niespotykanego. Gdzieś.na YT krąży o tym film.
Toyota moto, to chyba Yamahaha⌠![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ubezpieczenie podczas podrozy | Dubel | Przygotowania do wyjazdów | 51 | 21.02.2016 12:12 |
Przeróbki do dalszych podróży... | sambor1965 | Przygotowania do wyjazdów | 3 | 11.06.2008 17:26 |