22.11.2014, 08:55 | #41 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 355
Motocykl: RD07a
Przebieg: 44500
Online: 1 tydzień 4 dni 6 min 19 s
|
Do taplania chyba najlepiej kaśkę. Jest wyższa od emki, tania w zakupie, a silnik praktycznie ten sam.
|
22.11.2014, 20:46 | #42 |
Zarejestrowany: Jul 2014
Miasto: Lublin
Posty: 32
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 51 min 49 s
|
Do unurania i katowania, to tylko najtańszy Dniepr. A jeśli ma być klasycznie to tylko MW750 - krótka rama, gruby wałek napędu na koło wózka i dyfer z blokadą (i oczywiście wszechobecna skrzynia Dniepra ze wstekiem).
Mam MW więc polecam |
22.11.2014, 21:27 | #43 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,288
Motocykl: RD01
Online: 2 miesiące 3 dni 6 godz 8 min 41 s
|
powiedz kolego ile razy zapiąłeś blokadę w tym MW
|
22.11.2014, 22:05 | #44 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Do nurania to raczej polecam Urala.
Ural - dosc dobre materialy, sporo mocy Dniepr - jakosc zero K750 - OK ale dolniak ma malo mocy M72 - zupelnie odpada = suwaki, wartosc, moc Mozna jeszcze rozwazyc jakies zmoty z silnikiem BMW, ale to droga i skomplikowana zabawa. Klekocze zupelnie jak rusek, ale nie mam pojecia jak te skrzynie i dyfry daja rade... https://www.google.com/search?q=ural...fe=off&tbm=vid
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
22.11.2014, 22:18 | #45 |
Zarejestrowany: Jul 2014
Miasto: Lublin
Posty: 32
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 51 min 49 s
|
|
22.11.2014, 22:51 | #46 |
Dobry dniepr jest ok. Im nowszy tym gorsza jakosc, konstrukcyjnie nowoczesniejszy od urala. Z blokady dyfra w mw zrezygnowali z czasem, za dużo awarii przez niewłaściwe użytkowanie było.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
23.11.2014, 21:22 | #47 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
23.11.2014, 21:29 | #48 |
Że się sypie częściej i gorszej jakości materiały to normalne, ale jest projektowany później niż ural i ma korbowody na panewkach, silnik i głowica mocniej żebrowana, skrzynia ze wstecznym we wszystkich modelach i pewnie kilka innych szczegółów.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
24.11.2014, 10:34 | #49 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 10 godz 59 min 57 s
|
Tak jak piszą poprzednicy dolniak się nie nadaje do mocnego offu, za mało mocy, słaby zawias.
Sam mam emke i dałem sobie spokój z offem, szutry tak, jakiś delikatny piasek ale do Off przez duże O szkoda sprzętu
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA |
24.11.2014, 15:26 | #50 | |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 598
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 22 godz 22 min 18 s
|
Cytat:
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rusek z silnikiem Tico | Mecia | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 31.07.2012 15:49 |