Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.05.2014, 09:16   #8
Rector
 
Rector's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: WWL
Posty: 84
Motocykl: RD07
Rector jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 20 godz 48 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek Zobacz post
Chodzi o to ile trzeba włozyć wysiłku w skręt. Na kostce motor łatwiej zakreca(przechyla sie) niż na anakach a tym bardziej szosowych gumach.Im więcej gumy przylega do asfaltu, tym stabilniejsze moto.

Potwierdzam, ja po założeniu Motaza na przód bardzo się zdziwiłem nie jest to tylko moje zdanie, opona nie jest tak okrągła jak szosowa i stąd ciekawsze efekty

Ale tutaj autor chyba ma odwrotnie, na szosowej mu lepiej skręca ?
__________________
Impossibility is only one of the possibilities.
Rector jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stukanie lag przy odbiciu wieczny Rama, zawieszenia, napęd 98 27.04.2024 21:28
coś mi ściąga na lewo zombi Rama, zawieszenia, napęd 4 09.12.2011 03:03
Gasnie przy 5tys obr =( Szaman Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 30.08.2009 20:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.