04.01.2009, 21:24 | #11 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
Ale kolega szuka czegoś taniego w utrzymaniu i zakupie . Nie będzie, wiec go stać na zakup nowego sprzętą, a co do lc4 to oby ie przyszło mu go naprawiać , bo ceny i umiejętności mechaników pozostawiają wiele do życzenia. A przeczytaj jeszcze raz wypowiedź kolegi, a dowiesz się więcej- ma 173cm wzrostu i chce sie nauczyć , wiec lc4 jes za wysoki (myślę że wyższy niż AT).
Tak wiec twoja wypowiedź jest nie na temat i tyle. OJ! |
04.01.2009, 21:33 | #13 | |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,966
Motocykl: RD07a/1190r
Online: 11 miesiące 6 dni 6 godz 50 min 0
|
Cytat:
No tak.. przegapiłem kawałek o cenie, pardon. Co do lc4 to chłopaki z motosyberii dojechały na koniec świata bez większych problemów a oprócz tego też nie wyglądają na bardzo wysokich. No ale w sumie masz racje, nie wtrącam się zwłaszcza, że pytanie dotyczyło konkretnych moto. Oi |
|
04.01.2009, 21:38 | #14 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
A widzisz bo ja taki Afrykowy rasista jestem i zawsze znajdę wywrotowca
|
04.01.2009, 21:45 | #15 | |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,322
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 15 min 53 s
|
Cytat:
Jak ktoś już napisał, pracuje jakby ktoś zapomniał narzędzi po skręceniu wyjąć z niego I nie wiem czy we wszystkich( miałem doświadczenie tylko z jednym) ale za każdym wrzuceniem jedynki mam wrazenie, że właśnie teraz zabiłem skrzynię. W serwisie BMW powiedzieli że to norma i że tak właśnie "wali" jedynka w tych skrzyniach.
__________________
|
|
05.01.2009, 11:36 | #16 |
zdecydowanie transalp! awaryjność bliska zera. łatwe moto dla mechaników. tani w utrzymaniu. silnik robi tyle co rotax z beemki razy3. o wiele lepszy do turystyki przez dwa cylindry. trampek forever
|
|
05.01.2009, 11:40 | #17 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,844
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 2 dni 10 godz 18 min 19 s
|
Cytat:
Jak nie to bierz TA - tez bdb moto |
|
05.01.2009, 11:53 | #18 | |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Cytat:
Spotkałem trampka który miał 230tys. silnik już łykał sporo oleju ' ale był jeszcze na oryginalnych pierścieniach oraz F 650 gs 120 tys jeszcze jeżdził bez remontu .
__________________
|
|
05.01.2009, 19:17 | #19 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Konin
Posty: 19
Motocykl: RD07
Online: 1 dzień 21 godz 58 min 10 s
|
poszukaj trampka w dobrym stanie,bardzo dobry motocykl polecam.
__________________
Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie... |
06.01.2009, 10:41 | #20 |
Kierowca bombowca
|
Zdecydowanie Trampek - oprócz przytoczonych przez kolegów argumentów dot. żywotności i bezawaryjności jest jeszcze jeden ważny aspekt: zastosowanie. Ponieważ masz zamiar w pierwszej kolejności bawić się turystykę, będziesz musiał ubrać w sprzęt w wyższą szybę, zapewne gmole (polecam), stelaże z kuframi i masę innych pierdół. Cenowo o wiele łatwiej Ci to będzie zrobić z Trampkiem (taniej i więcej akcesoriów na rynku). No i wogóle jest lepszy.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |