04.01.2009, 13:23 | #11 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,194
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 10 min 44 s
|
ja tam wtrace swoje 3 grosze
motocykle tak podobne ze szkoda słów w xl650v jest te samo serce co w rd03 reszta to inna obudowa to już kwestia gustu ja tam jest zadowolny z trampka i zmoinic na afri raczej nie zminie jesli juz to lc8 |
04.01.2009, 15:06 | #12 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 25 min 0
|
Samym sercem nie ma się co sugerować... akurat mój poprzedni motocykl to Trapek 650 i mam prawie bezpośrednie porównanie... Jak dla mnie to RD 03 jakoś bardziej spektakularnie oddaje moc, poza tym inna troszkę pozycja za kierą, inna zawiecha... i mimo , że podobne to jednak inne motocykle.. RD 03 wywodzi sie bezpośrednio z Dakaru ... Trap 650 to już ciut za mocno ugrzeczniony... za dużo plastiku i zawiasy bardziej wiotkie i tylko 175 mm skoku z tyłu... poza tym mam fajny napis Africa Twin na zbbiorniku ... i to wszystko za połowę ceny Transalpa
|
04.01.2009, 15:25 | #13 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,194
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 10 min 44 s
|
tak tak zupełnie inne ja powiem ci ze nie wiem jakie mam skoki i nie przeskzadza mi to w niczym
za cytuje kolege z bieszczadzkiego off'u "ale ten trampek sprytny jak sarenka " taknaprawde to kazdy sie lubi lansowac i majc motocykl taki czy inny na siłe dorbaiamy do niego jakies chore ideologie mamy motocykle tak podobne a szukamy jakiejs róznic na siłe tylko po co sie zapytam co nam to da |
04.01.2009, 15:28 | #14 |
Jaki świeży jaki świeży ??
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
Transalp 650 ma jedną podstawową wadę - nie jest produkowany w Japonii...
__________________
Hubert |
04.01.2009, 15:44 | #15 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 25 min 0
|
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 04.01.2009 o 15:49 |
|
04.01.2009, 16:33 | #16 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,695
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 2 tygodni 13 godz 29 min 53 s
|
Cytat:
To ze nie interesuje cie jakie masz skoki doskonale rozumiem. Ale jesli ktos chce wybrac lepsiejsze dla siebie moto spojrzy na wykresy i takie tam. Koles objechal swiat na R1, miejscami mocno kopiac sie w blocie. Da sie ale po co skoro mozna wybrac lepiej. W kwestii dizajnuuuu wiadomo, ze kazdy ma swoje oko i chyba nie trzeba sie obrazac, ze moim zdaniem moja dziewczyna jest ladniejsza od twojej. No i sprawa najwazniejsza, kolega Brie nie ma jeszcza AT wiec wnioskuje, ze ta dyskusja ma na celu pokazanie roznic miedzy dwoma jakze podobnym motongami. |
|
04.01.2009, 18:21 | #17 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,194
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 10 min 44 s
|
Cibor xlv bardziej mi sie podoba afrika
tego nie zmienisz trampek jest jaki jest mi służy do latania i nie miałem zamiaru ci jakos dokuczyc ja ci powiem z ręka na sercu gdybym mógł w 2006/2007 kupić nówkę africe to bym się nie zastanawiał ani minuty i bym miał afri a tak miałem wybur trasalp vstrom czy wiadro ktm'y mnie wtedy przerazały a o crosówkach mysle tak jak wtedy czyli dobre jako drugie moto no i wybrałem trasalpa bo najblizej mu do afri i wrecz jest stwozrony do tego co lubie podczas trzodowania na carbon enduro party kazdy ci powie ze trudno mi uciec a teraz sie szykuje do lc8 bo to sprzet o pare dekad do przodu wzgledem africy |
04.01.2009, 18:23 | #18 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Piaseczno
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 dni 3 godz 27 min 14 s
|
To i ja włożę swoje 5groszy: Mam XL600V i jakoś nie widzę żeby to był motocykl do lansu jak ktoś wcześniej pisał. Kolejna osoba pisała że w las itp Africa jest lepsza bo ma mniej plastików itp -hmmm nie uważam swojego XL600V za plastika. Trampek jest lżejszy i przy lepszych gumach i odrobinie umiejętności można wjechać prawie wszędzie... zresztą co tu piepszyć oba to bardzo dobre motocykle. Różnica polega niestety na tym Ze Afri się starzeja a Trampek niby nie (mimo moim zdaniem złej obranej drogi dla XL700V). Ale to tylko moje zdanie...
|
04.01.2009, 18:30 | #19 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 862
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 23 min 57 s
|
Kiedy właśnie wielką zaletą Afri jest to, że jest taka jaka jest! Bez elekttroniki, ABS-ów i innych wynalzaków. Mając zapasową pompę i regler, można bez trwogi śmignąć na największe zadupia. To tak jak z pornosami w stylu retro. Jest w nich coś, pewien nastrój - czego w dzisiejszych produkcjach już nie ma. Nie żebym oglądał, ale tak słyszałem
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czym uszczelnić buty? | mygosia | Archiwum | 25 | 11.03.2014 22:23 |
Czym ściągnąć lakier? | madafakinges | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 19.05.2013 17:30 |
Czym przykleić | Babel | Inne tematy | 6 | 10.01.2012 15:17 |
Czym jeździ listonosz ? | MECENAS | Kwestie różne, ale podróżne. | 4 | 17.03.2010 10:56 |