|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
31.08.2012, 13:29 | #1 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
Cytat:
W weekend do tego usiądę i może coś jeszcze dodam. Zgadzam się, że łopatologicznie i w punktach służy najlepiej, ale tym którzy oczywiście czytają. Gdyby tylko więcej osób tam zaglądnęło przed otwarciem kolejnego wątku - " Problem z ładowaniem -pomocy!!! " . Podsumowując tematy postów oraz treści telefonów do mnie - piszący i dzwoniący w 9 na 10 przypadków znaleźliby źródło awarii dzięki afripedii. R |
|
08.09.2012, 19:04 | #2 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Kraków
Posty: 140
Motocykl: AT+TA
Online: 1 tydzień 41 min 5 s
|
Wygląda na to, że drogi wszystkich Afrykanerów prędzej czy później prowadzą do tego wątku.
Dobrze, że mam przy kierownicy woltomierz i dzięki niemu zauważyłem, że z ładowaniem jest słabo. Po zdjęciu boczku moim oczom ukazała się zwęglona złączka i jest to dowód na to, iż naszej Pani nie trzeba specjalnie nużyć w błocie czy topić w rzece, aby zechciała sobie co nieco usmażyć (do tej pory traktowałem ją jak damę, od brudnej roboty mam trampka) . W zasadzie musiałem tą złączkę pokruszyć kombinerkami, żeby dostać się do kabli. Wymieniłem na nową i wygląda na to, że regulator na szczęście ocalał bo ładowanie w okolicach 14.1 - 14.3V. Ciekawe jak długo ta wtyczka pociągnie, tym bardziej, że wszystkie inne złączki były i są jak nowe. W ogóle elektryka to chyba pięta Achillesowa tego modelu. Pan Chąda kiepskich elektryków zatrudnia w swoim biurze projektowym. Mam pytanie. Ładowanie według wskazań woltomierza jest prawidłowe, jednak radiator regulatora bardzo silnie się nagrzewa. Nie macałem go wcześniej, więc nie mam porównania jeśli chodzi o jego ciepłotę sprzed upalonej wtyczki. Czy taka temperatura pracy regulatora to norma, czy też jednak jest uszkodzony? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 09.09.2012 o 15:41 |
11.09.2012, 10:15 | #3 |
Dołączył: 28.5.2006
|
Jeżeli masz oryginalny regler, to norma.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |