![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: grodzisk maz
Posty: 120
Motocykl: VARADERO SD01
![]() Online: 5 dni 2 godz 37 min 17 s
|
![]()
Co myślicie o takim rozwiązaniu
http://www.moto-akcesoria.pl/podwyzs...radero,p,25183 Jeśli chodzi o przód to chce przedłużyć lagi tz.dorobić tulejki długości ok 6cm nagwintować i wkręcić zamiast korków. ps. jeśli ktoś zastanawia się po co to przyznam że nie wiem ![]()
__________________
Gerard-wspaniały mąż idealny kochanek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,215
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 4 min 11 s
|
![]()
motomysza ma podwyższoną dość sporo swoją AT, ale on taki wyrośnięty troszkę
![]() Gerard a Ty taki wielki ![]() ![]() ![]() A tak na serio to oryginalne wiadro jest wyższe czy niższe od oryginału AT>? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: grodzisk maz
Posty: 120
Motocykl: VARADERO SD01
![]() Online: 5 dni 2 godz 37 min 17 s
|
![]()
Ma dużo mniejszy prześwit
__________________
Gerard-wspaniały mąż idealny kochanek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Może najpierw się przejedź takim przerobionym bo to będzie już inne moto z inną geometrią a genetycznie jak by nie było to jest model szosowy.
Gaźnikowe wiadro ma przymiękkie zawieszenie może żeby nie psuć geometrii tylko ciutek podnieś a dołóż inne/mocniejsze sprężyny? Zyskasz nieco prześwitu. Tak czy inaczej powodzonka , ciekaw jestem co z tego wyniknie i jak by jeździło.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,203
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 18 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Myślę, że primo to wymiana sprężyn ... a potem można coś dalej rzeźbić ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: grodzisk maz
Posty: 120
Motocykl: VARADERO SD01
![]() Online: 5 dni 2 godz 37 min 17 s
|
![]()
Sprężyny już zmieniłem
![]()
__________________
Gerard-wspaniały mąż idealny kochanek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
![]() |
![]()
Jak już musicie kombinować to może podebrać od innego moto zamiast wkręcać przedłóżki.
A czy istnieje możliwość dorobienia lag dłuższych o te parę cm (plus dłuższe sprężyny wtedy)? Ktoś to wogóle robi czy tylko standardowe produkują?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,203
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 18 s
|
![]()
Tu macie fotę.
http://africatwin.com.pl/showthread....ighlight=jorge Ja nie zauważyłem absolutnie żadnych negatywnych skutków. Niemniej Dandy mówi, że lepsza jest wymiana lag na KTM-owskie. Uwaga jedynie na głębokość gwintu i oczywiście rodzaj. U mnie jeden korek ciekł przez niedokręcenie :/. Jak masz 180 i więcej - to to ustrojstwo + podkładki pod kiwaczkę - stykają. Aha, olej miałem "twardszy". |
![]() |
![]() |