26.04.2010, 23:18 | #31 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 16 min 38 s
|
Cytat:
Było sobie 6 motorkow i pojechaly do Maroka... 5 afryczek i jeden lc 4 ... Zepsuły się trzy. W afryczce zablokował się bieg na 1, w drugiej zlamały sie widly a KTM nażarł sie piasku i zdechł na zawsze - przebieg 20 tkm. Zrobili,smy z dwoch afryczek jedna i dzidowalismy na 4 motorach. Gdyby byłoby 6 afryk jeżdziłoby 5 motorkow.. To chyba ważne spostrzezenie...:-))) |
|
27.04.2010, 00:34 | #32 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: warszawa
Posty: 123
Motocykl: RD07a
Przebieg: 60000+
Online: 1 miesiąc 3 dni 8 godz 33 min 20 s
|
|
27.04.2010, 08:34 | #33 | |
Zakonserwowany
|
Cytat:
Nie jestem fanatykiem , który dał by se chuja za Africe obciąć , ale bądźmy obiektywni , jeśli do sinika dostał sie pioch , to właśc. jest po prostu dupa . Są rygorystyczne wytyczne serwisowania pomarańczy i trzeba samemu przy tych moto lubić grzebać , ktoś powie przecież są serwisy , pewnie że są . Ale nie mi oceniać innych , ja swoje wiem . Zdrowia
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
|
27.04.2010, 09:21 | #34 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 16 min 38 s
|
Tak Adagio..Masz rację...Zupełna... Trzeba się trzymac rygorystycznie instrukcji serwisowych.... Tylko,czy jeżdzac na moto musze byc jednocześnie mechanikiem? Czy umiejetnośc wymiany oleju i dętki nie powinna mi wystarczyć do eksploatowania motoru? A jeśli właściciel kata oddaje go do firmowego serwisu przed wyjazdem by go przygotował to moze nim jeździć ze spokojnym sumieniem czy ma gmerać za każdym zakrętem czy się coś nie odkręciło albo poluzowało ? Kto ma się lepiej na tym znać niż serwis KTM? A ten żłopie piach bo filtr gdzieś tam sie nie do końca spasował... W Afryce przy normalnym papierowym filtrze to jest nie możliwe. Skręcasz, siada , i nie ma takiej możliwości. Mam przednia zawiechę od KTM 950... Dwa razy był kapeć ( felga KTM gnie się jak papier w porównaniu z Afrykańską)..Ale to nie problem ...Po wymianie detki i założeniu ośki okazuje sie ze coś obciera... dokładnie tarcza o zacisk...Bo okazuje się, że w KTM to trzeba ustawiać... nie wystarczy skrecić jak w afryce...Norbi ma do tego specjalny przyrząd ..
|
27.04.2010, 10:34 | #35 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,667
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 3 godz 34 min 29 s
|
Tak, jak sie jedzie powyzej 60 km/h automatycznie robi sie high side. Przy okazji ktos wie co to za sprzet?
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
27.04.2010, 11:09 | #36 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,101
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 16 godz 51 min 21 s
|
wszystkie awarie wynikają ze złego serwisowania i zaniedbania
puszek źle założony filtr był przyczyna awarii jak sam piszesz |
27.04.2010, 11:16 | #37 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 16 min 38 s
|
Tak Palel to prawda... Ale jesli taki błąd popełnia serwis KTM to znaczy ,ze to nie jest idiotoodporne rozwiązanie. w afryce nie da sie źle załozyc filtra. Dlatego taka awaria sie nie zdarzy.
|
27.04.2010, 11:56 | #38 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 46 min 52 s
|
Ja na szczęście, nie potrzebuję idiotoodpornego motocykla.
Felga w Kacie jest miękka, zwłaszcza w starszych modelach. Natomiast przy zakładaniu koła przedniego nie potrzeba żadnego przyrządu. Do pewnych rozwiązań (USD) trzeba dorosnąć. Bez urazy, mam na myśli wiedzę techniczną
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
27.04.2010, 11:58 | #39 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
Nie ma idioodpornych motocykli.
Jeden żle założy filtr w KTM, inny nie doleje oleju w silniku AT i zatrze , inny utopi i powygina korbowody bo przecież Afryka przetrzyma wszystko
__________________
|
27.04.2010, 12:05 | #40 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 16 min 38 s
|
No ta ja chyba nie dorosnę....Jestem odporny na wzrost...Techniczny... A czy to nie Tobie Lepi rozkrecił się KTm w Mongolii? I coś niby z amorem miałeś... rośniesz jeszcze ?
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Najlepsza Afryka | myku | Inne tematy | 90 | 19.02.2018 19:54 |
Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 20:25 |
DR 800BIG vs AFRYKA | duff | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 29.11.2011 13:24 |
Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 11:33 |