Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.04.2014, 23:51   #18
Rector
 
Rector's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: WWL
Posty: 84
Motocykl: RD07
Rector jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 20 godz 48 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Szpilon Zobacz post
Od 50tkm jeżdżę na Mikuni. Przy prędkości maksymalnej (gaz odkręcony do oporu) utrzymywanej przez ok.2-3 minuty silnik zaczyna przerywać. Ewidentnie brakuje paliwa. Coś musi być z tą wydajnością pompek...
Na oryginalnej tego nie maiłem.

hmm... u mnie na mikuni, też miałam jakieś dziwne objawy przy długich przelotach na dużych prędkościach....
__________________
Impossibility is only one of the possibilities.
Rector jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyciek paliwa przy glebie... Arecki007 Uklad paliwowy i wydechowy 20 06.10.2011 15:20
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? paku Uklad paliwowy i wydechowy 9 01.03.2010 20:27
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.