Wątek: Ktm LC4 640/690
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.11.2019, 14:50   #9
Kamyk


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Posty: 447
Motocykl: ST XTZ 750'89
Kamyk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 8 godz 25 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał redrobo Zobacz post
Dodatkowo: 690R ma wyzej siodlo niz sxc625 i znacznie wyzej niz 640 enduro. Silnik generuje duzo mniej wibracji i jest jednak odczuwalnie silniejszy nawet do 640 czy 625 na keihinie. Jak dla mnie w terenie to za duzo, ale mozna przekrecic mapke na slabsza. Hydrauliczne sprzeglo w 640 jest dopiero od 2004 roku. 690 jako dualowy zapierdalacz ma dla mnie sens po dolozeniu wiekszego zbiornika, bo masa w momencie uczepienia do niej sakw na zadku jest mocno z tylu i niejeden skarzyl sie chujowe wtedy prowadzenie czy tendencje do shimi. W miare fajna 690 to min 20-22 tysie, super 640 da sie wyrwac za 15... cena serwisu identyczna.
OffTopic Od czego to wierza? Chce coś.podobnego zbudować!
Kamyk
Kamyk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem