|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.02.2011, 13:51 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: Poznań/Złotów 
					Posty: 355
				 Motocykl: CRF1000/CRF300   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s |  Upgrejd Transalpa 
			
			Panowie znalazłem coś takiego: http://www.xrv.org.uk/forums/transal...-fork-mod.html czy zamiana czachy z afriki do transalpa to duży problem? ktoś już robił takie rzeczy? | 
|   |   | 
|  27.02.2011, 14:07 | #2 | 
|  |   
			
			Franz przerobił co najmniej dwa trampki na "FranzAlpy"  Do ramy TA600 pasuje zbiornik od rd04 i kanapa od tego modelu. Jak już założysz zbiornik od "czwórki" to możesz i czachę przełożyć- pewnie tylko trzeba będzie przełożyć/przerobić stelaż od lamp i zegarów- TA ma całkiem inne. Pytanie po co  Żeby mieć dwa okrągłe światełka   Dla wyglądu  - to prościej kupić rd04 i wsio. Przeróbka jest sensowna jeśli zmieniasz zawiechę- jak ten koleś w Twoim linku. Wahacz z rd04 pasuje bez przeróbek do TA 600. Na temat przedniego zawieszenia masz na forum setki wątków- do wyboru do koloru. Po takim tjuningu można pomyśleć o kwestii wyglądu- moim zdaniem zmiana samych owiewek to trochę bez sensu- lepiej je po prostu wyrzucić i zrobić wersję rejli z lampą i cytakami montowanymi do lag- jak w motocyklach crossowych. Ostatnio edytowane przez Marcin-BB : 27.02.2011 o 14:10 | 
|   |   | 
|  27.02.2011, 14:08 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Skoro kolo z linka to zrobił, to z pewnością da się to zrobić, rama Afry i Trapa są bardzo podobne, pewnie będzie potrzebował, plastików , stelaża i lamp od Afry a także zbiornika paliwa (jeśli ma to jakoś trzymać się kupy) i może kilku dodatkowych pierdół. Zastanawiająca jest tylko zasadność takiej przeróbki. Ja rozumiem względy estetyczne... tylko po co, to lepiej sprzedać Trapa i kupić Afrę... A co do Trapa, to moim zdaniem jedyną rzeczą którą jest sens apgrejdować jest zawieszenie, dla innych  upgrejdów nie poprawiających własnosci jezdnych czy jakichkolwiek innych własności  jakby zasadności brak.
		 | 
|   |   | 
|  27.02.2011, 14:27 | #4 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Jeśli miałbym się pokusić na styl Africa Twin , to tylko w taki sposób i koszt nie byłby dużo większy . Całość 690 euro. http://www.boano.com/foto.asp?prd=321 Linia nie nawiązuje do AT tylko do tego czym jest - Transalpem.     
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 27.02.2011 o 14:35 | 
|   |   | 
|  27.02.2011, 14:54 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			A ja w przyszłym tygodniu pakuję do Trampka silnik z RD 07, a potem pomyślę o baku i owiewkach, oraz tylnym wahaczu z RD 04. Przedni zawias mam już kombinowany , hybryda TA oraz XR, działa całkiem fajnie, sporo sztywniejszy i lepiej amortyzuje. Zasadność przeróbki   Trampkiem jeździ moja kobita i Afri jest dla niej za wielka  . A poza tym lubię kombinować, a co nie wolno ?   Pozdrawiam | 
|   |   | 
|  27.02.2011, 15:00 | #6 | |
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   Cytat: 
  Fakt ,ze kombinować trza ,ino by sens miało. 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 27.02.2011 o 15:03 | |
|   |   | 
|  27.02.2011, 15:11 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Nie bardzo, przód waży tyle samo, Stara XR ma takie same lagi, tylko bebechy inne, silniki zważę, ale raczej nie będzie sporej różnicy. Chłodnicę oleju wywalam, a wachacz tylny w trampku lest z blachy, a w Afri jest alu. więc nie będzie tak źle. Pozostaje dalej ta sama wysokość   Jak na razie zaczynam od silnika. Już kiedyś to robiłem i powiem szczerze, wynik jest zajebisty   | 
|   |   | 
|  27.02.2011, 15:27 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: Poznań/Złotów 
					Posty: 355
				 Motocykl: CRF1000/CRF300   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s |   
			
			Franz: o coś takiego mi chodzi ale niechciałbym wydać takiej kasy na samą owiewkę, z tego co wiem kilku z was robi je w troche "lepszych" cenach. Dwa wiem że łatwiej jest kupić RD04, ale trampek defacto jest dla mojej kobiety, lżejszy i jakby nie patrzeć niższy, a co zrobie jak jej sie czacha w trampku nie podoba do końca  kombinuje więc na rózne sposoby. | 
|   |   | 
|  01.03.2011, 00:02 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Silnik , na miejscu   i nawet pali    | 
|   |   | 
|  01.03.2011, 23:24 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Wydech wyspawany, chłodzenie zapięte, jutro testy drogowe    | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Amortyztor tył do Transalpa 650 | gumbas24h | Inne - dyskusja ogólna | 7 | 13.10.2012 21:43 |