|  27.01.2019, 14:45 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |  NATAS - światła pozycyjne i mijania 
			
			Koledzy, głupie pytanie (choć podobno takich nie ma).  Od tygodnia mam NATAS. Próbuję znaleźć w instrukcji jak włącza się światła pozycyjne. Czy któryś doświadczony kolega mógłby mi pomóc? I czy w ogóle jest taka opcja, żeby zostawić moto z włączonymi tylko pozycyjnymi? Pytanie 2. Czy da się zrobić tak, żeby światła mijania nie paliły się po przekręceniu stacyjki? Z góry dzięki za pomoc. | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 15:11 | #2 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Ad. 2) nie można wyłączyć świateł mijania. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  27.01.2019, 15:47 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   
			
			tego 2 się domyślałem, ale co, gdybym chciał zostawić (np uszkodzone) moto na poboczu, żadnego oświetlenia ? Trochę głupio..... | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 15:49 | #4 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje!   Pozostają awaryjne. Są ledowe, więc akku wystarczy na długo. Bardzo długo. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 16:05 | #5 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Pojazdy sprzedawane w krajach w których są obowiązkowe światła mijania/dzienne bedą miały włączane wymagane światła z przekreceniem stacyjki
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 16:09 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   
			
			[QUOTE=Novy;621900]Złe podejście masz od samego początku - Afryka się nie psuje!   Spodziewałem się złośliwej riposty, dlatego specjalnie napisałem uszkodzona (np szlifnięta) a nie zepsuta  Co do jakości Hondy, to nie musisz mnie przekonywać. Od lat "samochodowo" jeżdżę Hondami i ich bezawaryjność i zaawansowana technika były głównym argumentem za porzuceniem GS-ów i kupienia Afryki. | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 17:07 | #7 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			[QUOTE=Dario;621903]
 Cytat: 
  a w tym motocyklu nie ma niczego zaawansowanego, niektórzy mówią, że to dobrze inni co innego...nie dogadasz się  powodzenia! awaryjne włączasz po przekręceniu stacyjki po czym stacyjkę możesz wyłączyć a awaryjne zostaną włączone. | |
|   |   | 
|  27.01.2019, 18:54 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 51
				 Motocykl: CRF 1000 A Przebieg: 50000   Online: 6 dni 7 godz 22 min 29 s |   
			
			A tak trochę z innej beczki, gdzie się reguluje wysokość świateł mijania ?
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 18:56 | #9 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Pozycja 3.24 manuala.
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2019, 19:50 | #10 | 
|  |   
			
			Przepraszam bo może nie w temacie ale co to jest NATAS ?
		 | 
|   |   |