|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.11.2015, 22:52 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |  Yamaha TT600E 1998r 
			
			Heya. Jako że od niedawna żona na tym śmiga za to ja muszę Yamahą się opiekować   Może to nie jest za bardzo skomplikowany sprzęt ale jednak różni się od Afryki. Parę wątpliwości się urodziło. 1. Chciałbym zamontować podgrzewane manetki ale czy elektryka w TT podoła? Manetki Oxforda z tego co znalazłem to pobór nie przekracza 2A na manetkę 50~56W.4 2. Musowo trzeba zamontować podwyższenie kierownicy, można garba dostać jadąc na stojąco. Wiadomo ile można podwyższyć kierę przy oryginalny przewodach i linkach? 3. Filtr powietrza - zdemontowałem i nie wygląda mi to na gąbkowy tylko taki falowany tradycyjny z metalową siateczką ale jest na plastiku wybite Oil Type. Czym to potraktować? 4. Afryka przyzwyczaiła mnie że najbardziej trzeba dbać o to żeby waha była w baku  Za to na Yamaszce się nie znam i nie wiem cz ma jakieś newralgiczne punkty do których warto zajrzeć nawet jak nic się nie dzieje? | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 08:55 | #2 | 
| Michał  |   
			
			1 - jak masz wersję z rozrusznikiem (E) to da radę 2 - ja dałem 5, ale mam obniżoną kierę (nieoryginalną). pewnie ok3 będzie ok.. 3 - albo masz filtr na stelażu (nierozbieralny) i z tym nic nie robisz, albo masz taki, z którego można wyjąć gąbkę, i ten myjesz i nasączasz 4 - łożyska w kołach, olej w silniku (misce), ślimak i linka prędkościomierza 5 - forum.yamahaxt.pl 6 - ściągnijże sobie serwisówkę.. | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 09:46 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Łaziska Górne 
					Posty: 929
				 Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie Przebieg: x34tys Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s |   
			
			Z prawego gaźnika wychodzi gruby wąż zakończony filterkiem, który wygląda jakby miał być do czegoś podłączony. Niema być. Filterek składa się z sitka i jakiegoś materiału filtrującego, który się po latach traci/wykrusza, zostaje tylko sitko, ale te jest na tyle grube, że można przesypać przez niego piasek. Efekt - ciągnie cały syf wprost do gaźnika. Sprawdź w jakiej jest kondycji. Ja zamiast oryginału wstawiłem filtr paliwa dedykowany do... afryki   No i puściłem go sporo wyżej niż w oryginale (leży gdzieś w okolicy amora), bo woda w gaźniku podczas brodzenia to nic przyjemnego  Alternator wydoli, jest taki sam jak w XTZ660. Problemem może być regulator - jeśli będą braki w prądzie, to najlepiej wymienić na coś z dużego motocykla (z TDM są tanie używki). ps. poluj na tylnego ohlinsa z TT600S, bo oryginał w TT-E to chyba jakaś pomyłka producenta - amor z XT600 lepiej robi. Serwisówki: https://drive.google.com/folderview?...Vk&usp=sharing https://drive.google.com/open?id=0B9...jFYYVJzNkFoTGc Ostatnio edytowane przez ArturS : 28.11.2015 o 09:59 | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 10:04 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |  Yamaha TT600E 1998r 
			
			Jestem jestem na forum XT ale jak z grubsza przejrzałem to sporo osób kojarzę z FAT więc piszę i tu   Serwisówkę chętnie bym ściągnął ale linki już wygasły. Tak wersja z rozrusznikiem i nowym regulatorem Tourmaxa ale pytam bo wcześniej u żony w XJ600 na podgrzewanych manetkach akumulator potrafił sie do zera rozładować podczas jazdy. A co do filtra powietrza to wyglada na nierozbieralny ale jedynie zastanawia mnie napis Oil Type najwyżej spisze typ i poszperam w necie. A co do amorka to w 100% sie zgadzam do prawdy to zony moto i za bardzo nie daje mi jeździć mówi ze mecze ten motocykl  ale na jednym podjeździe już na samej górze tak mnie podbiło ze prawie przez kierownice wyleciałem  Ooo dzieki za serwisówki   | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 15:59 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |  Yamaha TT600E 1998r 
			
			Czy na takie Polisporta hand bary czy jak to się zwie hand guardy   da radę zamontować większą ochronę przed wiatrem?   | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 16:04 | #6 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 5 min 12 s |   
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 16:06 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Eee dobre    | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 17:07 | #8 | 
| 23°29'E 51°08'N  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Chełm 
					Posty: 1,048
				 Motocykl: GS, TT600 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 13 godz 58 min 41 s |   
			
			Tomas co to za szyba wiesz od czego to jest ?
		 
				__________________ Nie nie nie prędkość była ok tylko zakręt trochę za ciasny .... | 
|   |   | 
|  28.11.2015, 17:19 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Turystyczna od KTMa 690
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Pytanie o wage i wysokość TT600E | Michal | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 01.02.2012 11:46 |