|
|
|
|
#1 |
![]() |
Wziąłem ten kołor
właśnie bo taki mi się podobał. Czy będę zmieniał cokolwiek -wątpię. Naprawdę pierwsze od dawna moto gdzie nie chce mi się nic zmieniać. Myślałem o wyższym wydechu ale gdyby to chciałbym spawać komplet od samego początku do końca co równałoby się z koniecznością wymiany map. Narazie odpuszczam bo mam inne roboty w warsztacie. Samuraj, Ural, harley, drugi gs1100 i Acadiane. Obym do wiosny skończył.Zębatka dla garbatego: https://allegro.pl/oferta/zebatka-pr...24-11844635300 Jak pisałem - nie traci się nic z kontroli na jedynce, dużo zyskuje się na 6 biegu. Chyba że ktoś naprawdę techniczny trudny teren robi na t7 - wtedy to chyba raczej 14z a nie takie dziadowskie 16 1-3 wciąż na luźnym podłożu bez problemu tył się ślizga. Porównując Gs do MOJEJ t7 trza pamiętać że moja ma nadwagę i jest taka spasiona bardziej - mniej hard off a bardziej travel więc pod tym względem też je porównuje.Moim założeniem była jazda po słabych drogach a tych na dolnym śląsku nie brakuje. Nie brakuje również offu ale z tym na niej trza uważać. Co do przedniej gumy w offie to już mogę się zgodzić bo jebnąłem właśnie na błotnej plamie jedynej w okolicy - naprawdę nie wiem jak. To na pewno opona
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|