|
|
#38 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,470
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 58 min 30 s
|
TPS na stół, miernik oporu analogowy, kręcisz TPS od 0 do maxa i jeżeli opór rośnie liniowo to jest OK. Jak nagle ci się wskazówka wychyli mocniej to w tym miejscu TPS jest uszkodzony. TPS to taki potencjometr. W KTM to wygląda tak, że on się psuje w miescu, gdzie najbardziej używasz manetki i jak ECU dostaje błędy sygnał to wyłapuje to jako uszkodzony TPS i zawiesza obroty na 3-4tys. obr.
|
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ducati Desert X Adventure Bike | tyran | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 10.11.2019 21:41 |