Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.06.2025, 17:13   #11
sebol
 
sebol's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,189
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
sebol jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 9 godz 58 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
A tam jest też problem iskrzenia styków? Czy trzeba wlutować płytkę?
Raczej tak. Pisałem kiedyś do R2D2. Płytki robił z powodu problemu ze stykami zamiennikami. Po prostu ich nie było. Na chwilę obecną, stwierdził, że nie ma potrzeby lutowania takich płytek, bo z dostępnością zamienników nie ma problemu. Ja wymieniałem pompę z powodu problemu z filtrem paliwa (kiedyś opisywałem na forum) pompa przestała działać (podejrzewam zatarcie).
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś
sebol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa XRV Krzych_BBI Uklad paliwowy i wydechowy 21 24.08.2019 12:38
Pompa paliwa CRF madafakinges NAT - Warsztat 0 15.04.2019 10:11
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.