|   | 
 | |||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  25.11.2024, 08:58 | #641 | 
|  |   
			
			jezeli motocykl odpala na kablach to wlasciwie znalazles odpowiedz. jak juz tu pisalismy - jakosc akumulatorow dramatycznie spadla   kiedys legendarna Yuasa juz wlasciwie nic nie znaczy i znam ludzi, ktorzy reklamowali ja po kilku tygodniach. sprawdzenie stanu akumulatora mozliwe jest tylko testerem zwarciowym, ktory mają niektore warsztaty. sytuacja z odpieciem cewek pradnicy mocno dziwna - tak jakby niesprawny regulator przepuszczal cos i zwieral przez cewki... nigdy sie z czyms takim nie spotkalem. jedyne rozsadne rozwiazanie to niestety... podstawianie. podjechac do serwisu, zweryfikowac akumulator, nastepnie podstawic regulator. na zdrowy rozum nic madrzejszego nie wymyslisz. dobrze, ze to w sumie bardzo prosty układ wzajemnych zaleznosci a nie jakas pokomplikowana cyfrowka, która zaczeła szaleć. p.s. od okolo 2 lat zakladam tylko motobatt-y. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  25.11.2024, 09:33 | #642 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
 Motobatt jest ok,używam w dwóch motocyklach. Ale czy jeszcze dostepny w PL bo brakuje ich ostatnio . Z tego co sie dowiedziałem to dystrybutor zwija interes w UE. Akumulatory Baner tez sa ok. 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  25.11.2024, 11:49 | #643 | 
|  |   
			
			Czytajcie ze zrozumieniem, motor odpala po odłączeniu regulatora. Ja nie kumam o co tu chodzi
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  25.11.2024, 11:55 | #644 | |
|  |   Cytat: 
 - zweryfikowac akumulator bo przeciez zapala na kablach - zweryfikowac regulator to układ prosty jak widły 
				__________________ buziaki   | |
|   |   | 
|  25.11.2024, 15:48 | #645 | |
|  |   Cytat: 
   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | |
|   |   | 
|  25.11.2024, 21:43 | #646 | 
|  |   
			
			no to jeszcze taka ciekawostka, zanim sie walne do wyra z audiobookiem na uszach. ceny lozysk OEM Yamaha i dokladnie takich samych kupionych w Albeco: NTN6204c3 Y:36pln A:12pln NTN6202c3 Y:70pln A:9pln NTN6201c3 Y:71pln A:9pln suma Y:177pln A:30pln siła woreczka! 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  26.11.2024, 06:48 | #647 | 
| Administrator  |   
			
			Proceder od dawna znany , ale ludziska lubią być oszukiwani , sprowadzony samochód musi mieć na liczniku ok 180tyskm niezależnie czy ma 3 czy 30lat tak i lubią firmowe pudełeczka i myślą że jak ktoś na nim napisał np Bosch to tam jest nadal Bosch czy kupowanie tego samego towaru "ładniej" zapakowanego. Pozostaje posiadać wiedzę by nie dawać się robić w balona i właśnie ta wiedza jest bardzo cenna. Choć bogaty to oleje i pójdzie do serwisu bo go stać. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  26.11.2024, 08:41 | #648 | 
|  |   
			
			moi dwaj Yamahowscy faworyci nadal w cenie: podkładka 42pln, nakrętka 140pln   podrożały od mojej ostatniej wizyty na rozkladowce XVS1100/BT1100. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  26.11.2024, 09:32 | #649 | 
|  |   
			
			Pewnie użyto kosmicznej technologii przy produkcji i stąd taka cena    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  26.11.2024, 09:43 | #650 | 
|  |   
			
			
sam Cesarz ręcznie produkuje te części w Pałacu Cesarskim w Kioto    
				__________________ buziaki   | 
|   |   |