|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,260
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 13 godz 19 min 31 s
|
![]()
No nic jedyny pewny sposób działania CarPlay, to Cardo jako 2-go telefon z Hondą, a telefon po kablu z Hondą i usunięcie sparowania telefonu z Cardo . Wtedy nic się nie wiesza i nie restartuje co chwilę.
Wracając do DCT jedyny rozsądny tryb to wyłącznie M, jedyny mankament tej formy, to przy mocnym hamowaniu ciężko obsługiwać przyciski na kierownicy i tutaj np tryb S ma przewagę, albo przydałaby się dźwignia nożna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Przy mocnym hamowaniu nie ma czasu na zmianę biegów w każdej skrzyni, w DCT przy M też zmienia biegi co by silnika nie zadusić
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
[QUOTE=radiolog;
Wracając do DCT jedyny rozsądny tryb to wyłącznie M, jedyny mankament tej formy, to przy mocnym hamowaniu ciężko obsługiwać przyciski na kierownicy i tutaj np tryb S ma przewagę, albo przydałaby się dźwignia nożna[/QUOTE] Ja już wielokrotnie pisałem, że skrzynia DCT to rewelacja ale mapa zmiany biegów jest od początku tego rozwiązania źle zaprogramowana. Nie potrafię zrozumieć dlaczego przez tyle lat nie poprawią softu. Może nie jest to kwestia softu a sterownik skrzyni biegów powstał jako jeden projekt, który ma realizowane funkcje zaszyte już na poziomie elektroniki bez możliwości programowania, nie można tego łatwo zmienić bez przeprojektowania całości a to już są koszty. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) | gruber | Trochę dalej | 20 | 08.10.2019 23:28 |
###Odiskrzenie pompy w 20 minut### | fassi | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.07.2011 23:00 |