Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.05.2024, 09:18   #7
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,753
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 1 dzień 52 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dawid8210 Zobacz post
Sam zamysł w tym rozwiązaniu jest taki że tam ma być luz. W końcu to tarcza pływająca. Tylko gdzie jest granica między luzem dobrym, a luzem niedobrym
pewnie w serwisowce - zerkne w wolnej chwili

w oryginalnej serwisowce nic na ten temat nie pisza - wyslalem zapytanie do kolegi z honda polska

mechanicy hondy nie maja wytycznych w tej sprawie: ma latać i tyle - taka dostalem odpowiedz - nie jest to podstawa do np wymiany gwarancyjnej
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 15.05.2024 o 11:03
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
blokada tarczy hamulcowej barthelemi1 Wszystko dla Afryki 19 21.07.2016 08:03
Zacisk do tarczy 320 mm Rychu72 Hamulce, kola, opony 4 14.05.2012 06:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.