|  26.03.2024, 11:49 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			jeżeli chodzi o części zamienne to gdy motocykl będzie dostępny w salonach wszystkie części zamienne również będzie można zamawiać. Z tego co mi przekazał jeden z dealerów części będą sprowadzane w ciągu kilku dni a w skrajnych przypadkach ok miesiąca. Generalnie w Polsce jest magazyn!
		 | 
|   |   | 
|  29.03.2024, 08:47 | #42 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2019 Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim 
					Posty: 252
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 5 dni 6 godz 14 min 17 s |   
			
			dla fejsbookowców - recenzja w ojczystym języku https://www.facebook.com/SwiatMotocy...40aB7S9Ucbxw6v | 
|   |   | 
|  29.03.2024, 21:12 | #43 | 
|  |   
			
			spoko test - koles odkryl skladane lusterka. masa motocykla rowna transalpowi 600 z 1987 roku. wow! swoja droga to wierze w te sponsorowane testy jak w odpust zupelny i swietych obcowanie    
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  30.03.2024, 14:26 | #44 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2019 Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim 
					Posty: 252
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 5 dni 6 godz 14 min 17 s |   
			
			Ale jak obejrzysz kilka takich testów i poskładasz info do kupy to już jakiś obraz masz - na pewno lepszy niż po przeczytaniu suchych danych producenta.
		 | 
|   |   | 
|  30.03.2024, 17:25 | #45 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			motocykl wart swojej ceny to na pewno, trudno oczekiwać nie wiadomo czego za 27500zł, a biedy w jego wyposażeniu nie widać, może do hard offu za ciężki ale dla przyjemności wystarczy... a i można pojechać nawet dalej tułając się po mniejszych czy większych bezdrożach. Znajomy zamówił sztukę więc zobaczymy, ja poczekam aż będzie można się przejechać i może też zakupię.... nie będę wydawać 60.000zł na sprzęt do latania po mniejszych czy większych off.. typu katełem czy bemwu o tajgerach i innych fałstromach i jamaha nie wspomnę najtańsze z tego finansowego badziewia jest honda transalp 750 ale ta przy tym cfmoto to już bieda po całości nawet bez zawieszenia i siedziskiem od ruskiego traktora z lat 60-tych. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 05.04.2024 o 23:39 | 
|   |   | 
|  05.04.2024, 23:39 | #46 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			Parowanie z telefonem : polatanka w terenie | 
|   |   | 
|  06.04.2024, 11:13 | #47 | |
|  |   Cytat: 
 Sorki za OT. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | |
|   |   | 
|  06.04.2024, 22:21 | #48 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: 
 cfmoto jest lżejszy o 20kg od transalpa 600 a zawieszeniowo i technologicznie to przepaść przy różnicy w mocy 5KM i 5Nm momentu na korzyść trampka także ten motocykl to dobra robota szczególnie przy cenie 27.500zł | |
|   |   | 
|  06.04.2024, 23:55 | #49 | 
|  |   
			
			Powiem tylko: nie wierz w tabelki - służą jeno do sprzedaży. Zweryfikuj.
		 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  07.04.2024, 18:26 | #50 | 
|  |   
			
			zawsze mnie zastanawial u moich rodakow zachwyt nad rzeczami, ktorych ani nie widzieli na oczy ani nie uzywali przez dluzszy czas. magiczne slowo: cena. dokladnie to samo dotyczy chninskich samochodow - aj waj, jakie tanie a 90% piszacych nawet w tym nie siedzialo. jak motocykl trafi na rynek, pojezdzi 3-4 lata, ludzie zrobia konkretne przebiegi to bedzie mozna napisac cos o jakosci i wlasciwosciach jezdnych. kilka artykulow, sponsorowane filmiki na yt, kilka fotek podrasowanych w PS i cud wcielony. nie wyleczy nas z tego   p.s. do tego notoryczne naginanie rzeczywistosci i faktow. transalp 600 ważył suchy tyle co podaje tabela, wiec nie '20 kg wiecej' ale dokladnie tyle samo w 1987 roku czyli 37 lat temu. 175kg suchy. to gdzie te 20kg roznicy? w pełni stalowa kobyła 600ccm z silnikiem V2 na bazie czopera  p.p.s. trampek tez mial fi41mm z przodu  zawias raczej w USD przy takiej masie i parametrach nie spotykany obecnie. goście tam naprawde lataja MIG-21 z 1956 roku, ktore produkowali do 2017... 
				__________________ buziaki   | 
|   |   |