Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.01.2024, 20:24   #11
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,990
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 6 dni 19 godz 17 min 32 s
Domyślnie

Zalutować porządnie, olać kostki Zarówno fazowe jak i te czerwone i zielone.
A tak na boku trochę. W aucie pod dużym obciążeniem elektrycznym na słupkach akumulatora miałem napięcie 13.8. Na alternatorze 14.6. Winnym okazał się przewód od alternatora do akumulatora. Robił stratę ponad 500 mV. Po jego wymianie na słupkach aku pod obciążeniem uczciwe 14.4. Auto z 2006r. A większość naszych afryk starsza o dobre 10 lat....
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Spadek mocy (tak jak by się kończyło paliwo) JarekAT Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.09.2017 22:34
Nie trzyma wolnych obrotow teddy-boy Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 23.10.2014 21:56
lekkie dławienie poniżej 3000 obr Africa Uklad paliwowy i wydechowy 17 16.03.2011 00:17
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! Kishon Uklad paliwowy i wydechowy 20 15.08.2009 01:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.