|  20.04.2023, 21:17 | #181 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 249
				 Motocykl: CRF1000D   Online: 2 tygodni 3 dni 20 godz 31 min 48 s |   | 
|   |   | 
|  11.05.2023, 12:11 | #182 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Łapanów 
					Posty: 333
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 97546   Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s |   
			
			Nie wiem czy komuś się przyda taka informacja ale podczas długiego weekendu majowego oryginalny akumulator litowo jonowy z 2019 roku odmówił współpracy. Jako, że za granicą sporo czasu (i pieniędzy) wymagałoby znalezienie tego ustrojstwa, podjechałem na jakiś włoski złom i za 10 euro kupiłem akumulator z samochodu Peugeot o pojemności 55Ah. Zamontowałem go na siedzeniu pasażera pasem i połączyłem kablem YDY 2x1,5mm z klemami (ważne aby nie była to linka tylko drut). Przez tydzień motocykl jeździł i odpalał jak złoto. 
				__________________ ... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... | 
|   |   | 
|  11.05.2023, 14:02 | #183 | 
| Administrator  |   
			
			Żadna filozofia , forumowy kolega też AT wracał z samochodowym na siedzeniu z trasy. Rodzaj przewodu nie ma znaczenia, plecionka bardziej uzasadniona niż drut. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  13.05.2023, 21:47 | #184 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2020 Miasto: Ruda Śląska 
					Posty: 180
				 Motocykl: CRF 1100   Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s |   
			
			w cbf 1000 często padały altki i właśnie z samochodowym Aku to była opcja na powrót na kołach   pozdrawiam Marcin Jan 
				__________________ Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł | 
|   |   | 
|  07.01.2024, 19:04 | #185 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			W połowie 2019 roku w swojej CRF1000L wymieniłem fabryczny ołowiowy aku Yuasa na LiFePO4 (BC Lithium Battery, BCTZ14S-FP-S): https://bcbattery.co.uk/products/bct...ithium-battery Niestety dzisiejsza niedzielna przejażdżka dała mi do zrozumienia (moto początkowo nie chciało odpalić mimo, że aku było ładowane kilka dni temu) iż aku pomału kończy swoje życie. Wszystko pewnie głównie z powodu trackera, który mam w moto, ale też pewnie z niewielkiej ilości km zrobionych w ostatnich latach (choć starałem się w miarę regularnie aku ładować) Niby mogę to aku kupić ponownie w cenie 100 - 120 funtów (bo w sumie złego słowa o tej baterii nie powiem), ale może macie jakieś inne propozycje (w podobnej cenie) na dzisiaj do wsadzenia do CRF1000L? | 
|   | 
|  08.01.2024, 06:33 | #186 | 
| Administrator  |   
			
			A z ciekawości fabryka jakie dedykuje akumulatory w oparciu o system ładowania który jest w CRF?
		 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  08.01.2024, 09:12 | #187 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  08.01.2024, 10:23 | #188 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 No jasne, tylko ja chcę lżejsze LiFePO4, a nie 4kg ołowiowy aku. Wady i zalety obu technologii znam. | |
|   | 
|  08.01.2024, 18:53 | #189 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 35 min 59 s |   Cytat: 
  a na 5-6 rozruch prądu już nie było. | |
|   |   | 
|  08.01.2024, 19:24 | #190 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Hmm, Ja lichej budowy jestem (nie mam nawet 70kg  ) i tak sobie zawsze podchodzę do tego że, każdy kg ujmowany z masy moto (a to wersja DCT) jest przydatny. Ale z drugiej strony moto ma gmole i inne dodatkowe duperele, które swoje też ważą  , więc może i rzeczywiście dać sobie spokój i kupić 'ołów'. Z ciekawości, jaki to aku był z tej historii w Rumunii? | 
|   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |