|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#29 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,072
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 4 godz 43 min 54 s
|
Przełącznik umieszczasz na lini 85 , choć przyjęło się że 85 to do masy. Jeśli tak zrobisz jak masz narysowane ,, duży " prąd pójdzie przez przełącznik i w zasadzie koncepcja przekaźnika bierze wtedy w łeb. Prąd zasilający lampy ma iść drogą 30-87. 85-86 są po to by małym prądem przez te piny i pstryczek uruchomić cewkę puszczając zasilanie lamp przez 30-87.
Czyli sygnał przez wlacznik dajesz do 86. 85 masa. Choć z elektrycznego punktu widzenia znaczenia mieć nie będzie. Potem + z aku przez bezpiecznik do 30, a od 87 do lamp. Możesz też mieć przekaźnik z dwoma 87. Jeden jest zwarty, a drugi rozwarty. Ale to już wydedukujesz. Jak niejasno napisałem wpisz sobie " schemat podłączenia przekaźnikami 12 v" |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |
| halogeny przeciwgielne do RD 07 | Kiemlicz | Wszystko dla Afryki | 62 | 11.12.2011 05:42 |