![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 213
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 miesiące 20 godz 30 min 59 s
|
![]()
W swoim 800 XC z 2011 zamontowałem przerywacz do LED z alledrogo (prawdopodobnie produkcji chińskiej, taki właśnie pracujący miarowo niezależnie od obciążenia, 12V 2 piny). Trzeba dobrać pasujący do wtyczki.
W motocyklu nie łatwo go znaleźć ponieważ znajduje się w mało intuicyjnym miejscu, pod płytą bagażnika ![]() Jeśli uda się mi znaleźć później wkleję link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Koledzy sprawa wygląda dobrze a nawet bardzo.Miałem to rozbierać w sobotę ale nie wytrzymałem i po pracy prosto do Tigera szukać przekaźnika, próbować.Zadzwoniłem wcześniej do naszego forumowego Szynszyla i opisałem temat.Stwierdził że przy nowszych sprzętach może być tak że założę kierunki LED w instalację i będą działać - miał rację w co wątpiłem.Odkręciłem płytę za siedzeniem, zmieniłem kierunki-zapłon-prawy-lewy-działają ! Mrugają energicznie z odstępami jak trzeba,bez porównania do żarówek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana koła w XL 700 V | Pils | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 27.12.2016 19:58 |