|  05.10.2023, 14:09 | #61 | 
|  |   
			
			ale po zagajnikach chyba już tak    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  05.10.2023, 14:29 | #62 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 22 min 58 s |   | 
|   |   | 
|  06.10.2023, 16:37 | #63 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2012 Miasto: LKS 
					Posty: 111
				 Motocykl: PD06   Online: 3 dni 20 godz 44 min 32 s |   Cytat: 
 Te co masz tylko odrysować i wyciąć z alu... | |
|   |   | 
|  06.10.2023, 23:57 | #64 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			a propo serwisu, w Krakowie serwis gwarancyjny sięprzeniósł, już nie jest firmowany przez MK, autoryzację jeszcze ma, ale jak powiedzieli w salonie, nie wiadomo na jak długo.
		 | 
|   |   | 
|  07.10.2023, 19:10 | #65 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2021 Miasto: Kraków/Zielonki 
					Posty: 118
				 Motocykl: KTM1290R Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 10 godz 47 min 55 s |   
			
			Powstał drugi, Pan M. dalej prowadzi swój.
		 | 
|   |   | 
|  07.10.2023, 23:14 | #66 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  07.10.2023, 23:17 | #67 | 
|  |   
			
			
Nie każdy ma takie szczęście co kupuje... kt
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  09.04.2024, 11:03 | #68 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 22 min 58 s |   
			
			Kilka fotek z zawodów: https://photos.app.goo.gl/xTppXDbq8orAPS7K9 Moto jeździ i ma się dobrze. Aktualnie walczę z regulatorem napięca bo od początku pali żarówki. Nie wiedziałem, że wersja SC z lat 1999-2001 ma inaczej rozwiązane zasilanie lamp niż większość moto. Mamy tutaj układ AC/DC. Lampa przednia i tylna zasilane są prądem AC bezpośrednio z generatora. Ten sam prąd idzie też na regulator, który przerabia go na DC i zasila klakson, kontrolki i kierunki. | 
|   |   |