|
|
#35 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,045
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 44 min 39 s
|
tu dla Sh125/150:
https://www.manualslib.com/manual/29...page=56#manual a tutaj Kymco People 300 GTi: https://www.manualslib.com/manual/83...page=33#manual Chyba, że Ja coś żle czytam ![]() 350 Hondy to nowa jednostka więc na 100% coś "poprawili" mając na względzie "ekologię" - silniki powyżej mają niewiele ponad litr oleju /+/- 1,5l./ i z założenia użytkowane są w trudnych/miejskich warunkach więc mnie te interwały wydają się zupełnie normalne. W takiej nowej 350 pewnie co 6.000 w zupełności wystarczy ale 12.000 - jak wszedł z 15 lat temu dci Renaulta to podawali co 30.000 i w połowie przypadków kończyło się biadoleniem na ujwe panewki a w PSA Hdi interwał dla paska rozrządu 180.000-240.000 /miałem 3xC5 a ostatnio Ds5/ i w każdym pompa wody kończyła żywot kole 150.000-160.000/. Może na francuskich autostradach i niemieckich rocznych przebiegach bo w naszych warunkach to ponad 10 lat jazdy, miliony rozruchów, roczne amplitudy temp. po 50-60 stopni i cała masa innych dupereli. To trochę jak z tym wywiadem: Pani Genowefo a ile tych bombek robicie ? ... bez kozery powiem milion.
|
|
|
|
| Tags |
| jak |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |
| Honda XL 600 LM | aciu | Inne - dyskusja ogólna | 119 | 12.07.2015 09:57 |