|  26.07.2023, 00:22 | #11 | 
|  |   
			
			O, a ja w swojej przez 6 lat trzy razy sprawdziłem poziom    
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  26.07.2023, 08:23 | #12 | 
| Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 8
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 50000 Galeria: Zdjęcia   Online: 51 min 11 s |   
			
			Płynu chłodniczego nie ubywa, ostatnio jeżdżę po 70km dziennie, krócej nie bo nie chce mi się wtedy ubierać. Przedtem jeździłem po kilkaset km dziennie i tez odrobinkę przybywało, na pewno nic nie ubywało. Trzeba będzie sprawdzić wtryski. To chyba spory koszt. Zresztą w tym motocyklu wszystko jest bardzo drogie. Np komplet świec kosztuje 4x150zł. Akumulaator 600zł itp
		 | 
|   |   | 
|  26.07.2023, 12:00 | #13 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,108
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 26 s |   
			
			Kiku jak to mawiał zawsze właściciel małej lokalnej hurtowni z częściami "Olek Motocykle" "Jazda motocyklem nie jest obowiązkowa" Tanio już było. Co do przybywania oleju jak wali beną to wymień olej. Obstawiam paliwo.ALe jak faktycznie nie jeździsz krótkich tras to spróbuj może ograniczyć czas pracy motocykla "na ssaniu" tj odpal daj się rozporowadzić olejowi po silniku i wsiadaj i jedź delikatnie. Kilka historyjek słyszałem z podobnym skutkiem u ludzi który odpalają i wtedy idą się do domu ubierać   | 
|   |   | 
|  26.07.2023, 12:34 | #14 | 
|  |   
			
			AT ma sondę więc mimo zimnego silnika będzie mieć bardzo szybko optymalną mieszankę - grzanie na postoju nie powinno mieć znaczenia i jest bezcelowe - chyba, że jak jest -5C. Jak się posłucha wydechu na zimno - dokładnie słychać kiedy motocykl przechodzi ze wzbogaconej mieszanki na zwykłą 'do jazdy'. Przysłuchajcie się. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  26.07.2023, 16:54 | #15 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,108
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 26 s |   
			
			Matjasku to nie tylko to. Tam jest zawór w wydechu który po "dogrzaniu sprzęta" otwiera drugą częśc komina i wtedy pięknie basowo brzmi(moim zdaniem w tym motocyklu akcesoryjny tłumik jest zbędny bo ten brzmi świetnie). Jak crf jest zimna to tylko z jednej rurki w wydechu lecą spaliny.Ta przepustnica dodatkowa ma właśnie zapewnić większy opór spalinom i szybciej pomóc uzyskać tempperaturę pracy. Jak crf jest zimna to tylko z jednej rurki w wydechu lecą spaliny. | 
|   |   | 
|  27.07.2023, 20:34 | #16 | 
|  |   
			
			Nie wiem czy to ta sma architektura ECU ale w NC na pewno nie było drugiej rurki   a było słychać wyraźnie kiedy ma już inna mieszankę po uruchomieniu na zimno lub po postoju. Mała crf takoż. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  28.07.2023, 14:10 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			myślę, że Twoje pomiary poziomu są mało powtarzalne i tyle w temacie.
		 | 
|   |   | 
|  31.07.2023, 10:30 | #18 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2021 
					Posty: 130
				   Online: 1 tydzień 16 godz 49 min 39 s |   Cytat: 
 Jedyny plus benzyny w oleju ze wyczysci silnik z nagarow. Uszczelki moga ucierpiec, wiadomo. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... | |
|   |   |