|
|
|||||||
| Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#381 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 13 godz 26 min 39 s
|
Ok a robisz też do wersji sport 2018 taka przeróbkę jak tak powiedz kiedy można wysyłać amory hehe
|
|
|
|
|
|
#382 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,033
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 9 godz 55 min 45 s
|
Ja mam u siebie przerobione lagi właśnie od 2018r atas
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#383 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s
|
Pewne możliwości mam i to przed wakacjami. Prawdziwie zainteresowanych zapraszam na
.
|
|
|
|
|
|
#384 |
![]() |
Hey Pany -
Czy amortyzator tył ze zwykłej CRF1000 jest kompatybilny z CRF1100ADV ? są między nimi różnice w skoku twardości długości spężyn...? Może Ktoś już kombinował w ten sposób i używany amor z 1100 będzie lepszą alternatywą niż wkładanie progresywnej lub liniowej sprężyny.
__________________
MAZURY CUD NATURY |
|
|
|
|
|
#385 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,033
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 9 godz 55 min 45 s
|
Amor od 1100 pasuje bez problemu. Jest to ten sam amor, ale ma inny setting. Ogólnie zawias 1100 działa lepiej niż 1000 ale szału się nie spodziewaj.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#386 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s
|
Dziś mnie naszło, że w sumie to i XPLORa od KTMa też by dało się zaimplementować
|
|
|
|
|
|
#388 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,033
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 9 godz 55 min 45 s
|
Jak.mozna klasyczne wp48 to na potrzeby śmiertelnika nie ma nic lepszego. Ten zawias w mojej NAT że skokiem 250mm to rozum I godność człowieka.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#389 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s
|
Będzie klasycznie, czyli WP 48 (45) MXMA
. Teraz czas na testy szczelności
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
| Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |