|  | 
|  15.03.2023, 14:55 | #1 | 
| trampkarz emeryt  |   | 
|   |   | 
|  19.03.2023, 22:48 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			Skonfigurujesz motocykl a po wyłączeniu zapłonu idzie to w. ...p..u,  producent ma userów za i...? którzy nie rozumieją migającej kontrolki ABS/TC.  Kiedyś żaden motocykl nie miał ABS a co dopiero kontrola trakcji i jakoś ludzie to ogarniali umysłem. Jeszcze parę lat a trzeba będzie przed uruchomieniem silnika powiedzieć jakiś fragment z instrukcji i się nie pomylić     | 
|   |   | 
|  20.03.2023, 08:26 | #3 | |
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  20.03.2023, 11:05 | #4 | |
|  |   Cytat: 
  Sytuację ratuje dopiero własnoręcznie zamontowany przełącznik   | |
|   |   | 
|  20.03.2023, 10:51 | #5 | 
| Administrator  |   | 
|   |   | 
|  20.03.2023, 11:29 | #6 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: 
 Jadąc w terenie można sobie zrobić krzywdę z włączonymi gadżetami a ryzyko uślizgu na asfalcie bez ABS jest znikome bo jak często uruchamia się nam ABS ja nie mogę sobie przypomnieć ostatniej takiej sytuacji. | |
|   |   |