Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.11.2022, 11:14   #1
Artek
Wylizał się
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,196
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 6 dni 15 godz 6 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Piter!!! Zobacz post
Artur nie widziwiaj, dobrze wiesz jak są mocowane pod lampą. Ja mam takie w crf 1000, zrobiłem 25tyś. z nimi. Były paciaki w terenie i na asfalcie. Rama prosta, jedzie prosto. Jak ktoś przy... to i bez gmoli wykrzywi ramę. A, no i raz przy większej prędkości zaliczyłem wyrwę w asfalcie, felga była do prostowania, a rama prosta.
Piotrek, bo nie będziemy kolegami
Ja swoim brzydkim motorem z felgą LC4'99 przeleciałem tę samą hopkę i felga cała

Te gmole mają mocowanie do blaszki przyspawanej w główce ramy. Wygięcie gmoli po uderzeniu z boku wyrywa stelaż lamp.
Piotra paciaki się nie liczą.

Ostatnio edytowane przez Artek : 24.11.2022 o 13:25
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Heed Bunkier i wymiana oleju nabrU NAT - Warsztat 39 20.09.2017 23:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.