|  26.09.2022, 17:55 | #111 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Tak obiektywnie to jechałeś nią może z 500 metrów chyba 😉
		 | 
|   |   | 
|  26.09.2022, 18:27 | #112 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			no nie przesadzajmy, środek cięzkości jak we wszystkich yamahach wysoko - zgadza się ale silniczek, wyważenie i prowadzenie pierwszorzędne. Dla mnie po prostu za delikatna w stanie prosto z fabryki, ale to sie da poprawić. Zresztą, to co robi z nia Pol Tarres świadczy że moto na prawde jest dobre, byle czym by tego nie dał radę zrobić co robi na rajdach itp. np Erzbeg Rodeo a co do kopyta to ostanią rzecz jaka potrzebujesz jest wiecej mocy w terenie  | 
|   | 
|  26.09.2022, 22:07 | #113 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 50 min 22 s |   Cytat: 
 Ja wolę mieć wyżej  , niżej to mają HDki  pod linkiem filmik co i dla czemu https://www.youtube.com/watch?v=GoK4hPtW-rg 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | |
|   |   | 
|  26.09.2022, 22:29 | #114 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   
			
			Nie nie nie... Nie będzie dyskusji.    Subiektywnie... nuda w ...j! Jak na niekochanej ale szanowanej DR 650. 
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | 
|   |   | 
|  26.09.2022, 22:46 | #115 | 
|  |   
			
			Yamaha Tarresa jest troszkę zmotana i kilkadzisiąt kilo lżejsza niż fabryka.
		 | 
|   |   | 
|  26.09.2022, 22:57 | #116 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 56 min 27 s |   
			
			
Zmienił wydech na lżejszy, usunął lusterka i inne drobiazgi ale dołożył kilogramy na gmolach i płycie pod silnik.  To daje mniej więcej podobną wagę co oryginał, większość rzeczy i tak została fabryczna: https://enduro21.com/en/bikes/latest...-on-the-planet
		 | 
|   |   | 
|  26.09.2022, 23:25 | #117 | |
|  |  T7 - czy warto 😊 Cytat: 
 Z całym szacunkiem - F9 nie to mówi w filmiku i ma rację. To nie zmienia faktu, że dla stabilności lepszy jest motocykl o niżej położonym środku ciężkości od motocykla o wyżej położonym środku ciężkości. Stoisz bo: 1) im dalej od siebie są centra masy moto i kierownika tym trudniej przewrócić taki układ. Sytuację poprawi zarówno moto o niżej położonym środku ciężkości jak i kierownik o dłuższych nogach lub z ołowianym kaskiem na głowie. 2) lepiej amortyzujesz nierówności (skok zawieszenia na udach to ok 50 cm, a na zawieszeniu moto ok 25 cm). Jeździć moto nie umiem, ale fizykę musiałem. | |
|   |   | 
|  27.09.2022, 00:32 | #118 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 i na pewno nie kilkadziesiat kilo lżejsza, nie jest to fizycznie mozliwe   | |
|   | 
|  27.09.2022, 00:35 | #119 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 nie jest to prawdą - zależy bowiem od aplikacji. W terenie wolimy środek cięzkości nisko dla stabilności w wolnej jeździe ale w np MotoGP wolimy środek wysoko dla szybkiej zmiany kierunków jazdy przy dużej szybkości. | |
|   | 
|  27.09.2022, 03:39 | #120 | |
|  |   Cytat: 
 Hm - chyba jednak jest prawdą, skoro sam piszesz to samo: niższy środek ciężkości = bardziej stabilnie, a wyższy = łatwiej zmieniać kierunek (czyli mniej stabilnie) 😀. O tym co gdzie wolimy to ja się nie wypowiadałem. Ale,już się wyłączam. Pa. | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Czechy - co warto? | jamarjan | Przygotowania do wyjazdów | 37 | 16.07.2025 09:13 | 
| Klr 650 czy warto kupic ? | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 22 | 17.04.2012 22:01 |