|
|
|||||||
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,323
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 22 min 44 s
|
Cytat:
17/42 jest dobre na asfalty bo w terenie sprzęgło ostro dostaje. Na 17/45 jeździ się już o niebo lepiej w terenie. A skąd okrutna moc se -16/45 ![]() Mój projekt był złożony tak Silnik od 990 limited edyszyn 115/120 koni wtrysk podmieniony podkręconymi gaźnikami. Przełożenie 17/45, zawias wyciągnięty na niskie S czyli z 210na 245. Jak on zapier... Ja szacowałem go na jakieś 130koni ![]()
|
|
|
|
|