|
|
#11 |
![]() |
Dopisz sobie w CV kompetencje: JASNOWIDZ
![]() Pierwszy raz przejechałem się KTM 690 w 2015 w czasie tripa w Maroku. Jeździłem wtedy na DR650SE. Do dziś pamiętam te szok cywilizacyjny. Ależ to miało pierdolnięcie i zawias ! Potem jeszcze kilka razy miałem okazję jeździć na 690. Przez te kilka kolejnych lat miałem 5 rożnych motocykli (DRZ400, LC4 ADV *2, XT600, CRF300L) ale z tyłu głowy ciągle czułem to mrowienie, by kupić 690. W kolejnych edycjach poprawiono kilka zdupczonych rozwiązań, co nie znaczy że obecna inkarnacja 690/701 jest bez wad. Ale można uznać to za dojrzały produkt, który choroby wieku dziecięcego ma za sobą. I pytanie, na co czekać ? Inflacja wpieprza nasze oszczędności. Młodszy nie będę. Nadal mam ochotę jeździć. Kolejne normy spalania wcześniej czy później zabiją jednocylindrowce. Trzeba żyć, jest później niż myślimy.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |