| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Wa-wa 
					
				
				
					Posty: 191
				 
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled 
				
				
				 
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeździłem tym dzisiaj 2 godz. po lesie i bocznych drogach. Sporo moich wrażeń pokrywa się z testów na YT: 
		
		
		
		
		
		
		
	+ fajny silnik + super siodło + elektronika - wyświetlacz + tryby jazdy (IMU itp itd) + ergonomia (mam 175 cm) + faktycznie czuć lekkość tych 203 kg + wygląd - zawiasy śjakieś słabe IMHO w mojej NAT 2019 lepsze - tutaj albo dobijają albo nerwowe po dokręcenie kompresji i odbicia !!! - szyba to jakiś żart - ochrona przed wiatrem gorsza niż w KTM 990 (znaczy moim ukochanym dziku) - dźwignia zmiany biegów w rozmiarze XS - kłikszifter działa czasem dobrze - po kiego ch⌠ten lakier fortepianowy na części plastików ? - za taką cenę kierunkowskazy mogłyby się same wyłączać, a ich wskaźnik pokazywać który miga - jak się czyta/ogląda recenzje to tylny amor pada po 1000 km i potem trzeba czekać na część miesiącami Jak Wasze wrażenia ? ⌠bo mnie się lepiej w średnim offâie i chyba na asfalcie też jechało na Aprilli Tuareg :-o  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tylny amor dostępny jest u nas od ręki (info na 06.06.2022). W USA mają z tym grubszy problem.... Gdzie ujeżdżałeś sprzęta? W-wa? Pozdro -- Jarek  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Wa-wa 
					
				
				
					Posty: 191
				 
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled 
				
				
				 
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeździłem u Motoholicy`ów w Wawie. 
		
		
		
		
		
		
		
	O różnicy w amorach HSQ/KTM wiem, btw warto sobie popatrzeć tutaj: https://youtu.be/-aKuFz1Xm1Q Co masz na myśli mówiąc, że "tylny amor jest dostępny od ręki" ? Moje rozczarowanie polega na tym, że sprzęt się wylęgał bardzo długo a baza z KTM była gotowa. Większość zresztą fajnie działa, za to takie przeciętne zawieszenie to dla wielu buyerów może być deal breaker. Cena jest premium i sprzęt powinien być kompletny - ergo dokupowanie/modyfikowanie jeszcze czegoś za poważne pieniądze to pomyłka.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 KTM chyba próbuje wbić się Nordenem pomiędzy 890 ADV a 890 ADV R. Ma moje całkiem dobrze im to wyszło. Cenowo również. Inna sprawa, że w sz y s t k i e motocykle podrożały ostatnio bardzo.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Husqvarna 701 - wyjście USB. | chemik | Husqvarna 701 | 9 | 10.07.2020 08:37 | 
| Husqvarna 610 te | deftones | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 28.12.2014 20:54 |