|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 16 s
|
Jakieś doświadczenia/przemyślenia
Kusi Integra choć wysoki "przekrok" straszy. Hondę Sh znam i wiem, że godna zaufania ale "nudna" do bólu /nie wiem jak 350/, o Piaggio nie wiem nic choć opinie mówią, że piekielnik mocny i z zacięciem sprinterskim. Nachodzi mnie na zmianę Kymco GTi300 z którego jestem mocno zadowolony - szybki, zwinny i póki co "nudny" jak Honda. Warunkiem są duże koła i w miarę przyzwoita dynamika. Sh350 oczywiście musiała by być nowa bo używek jeszcze brak więc tu nieco cccc . Budżet do 20.000 PLN a Plaza żąda pod 25 kwitków. Blisko mam dwa Piaggio z 2020 i 2019 roku oraz Integre chyba z 2015.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Szukaj NC700S lub 750 jeśli jeszcze robili - w dct. Są relatywnie tanie. Jakakolwiek przewrotka na integrze i umrzesz na plastiki. Nawet na parkingu.
Lub po prostu NC X w dct. Gdybym miał znowu kupować moto na asfalt na pewno będzie to ponownie NCek tylko już w DCT. Fantastyczny, zaskakujący motocykl.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 16 s
|
Masz pewnie Matjasku rację ale mnie się "zamarzyło" coś skuteropodobne czyli aby nogi chroniło i dało się jak na Kymco w krótkich porciętach oraz klapkach latać. O plastiki się mocno nie zamartwiam bo póki co wywracania unikam
a gdybym się już położył to z moimi niedomagającymi biodrami i "sportową" sylwetką w tej pozycji już bym pozostał Tak czy siak podziękował za ciepłe słowo o jako takiej NC. Pewnie w przyszłym tygodniu podjadę się do Integry i Piaggio "przymierzyć"![]() https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...-ID6EB42L.html https://www.olx.pl/d/oferta/nowe-pia...5-IDOSPjl.html lub https://www.olx.pl/d/oferta/piaggio-...5-IDOTeVS.html |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Koncepcji skutera na łańcuch nigdy nie zrozumiałem, w Romie to była wielka wtopa sprzedażowa i wcale się nie dziwię. A Roma to najlepszy poligon dla skuterów.
Te z linków na P pozostawię bez komentarza bo nie chciałbym urazić kogoś co tym jeździ. Nie ogarniam na co liczysz przesiadając się z tego co masz na jakiś inny. Jak chcesz zapierdalać skuterem to nadający się do tego jest tylko jeden i nazywa się T max. Ostatnimi czasy jakieś dziwne pomysły Ci do głowy przychodzą .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 16 s
|
Głowa posiwiała a dupa się jeszcze nie wyszalała
O tych na P to po przemyśleniach skłaniam się do Twojej opinii ale do Integry zdecydowanie muszę się "przymierzyć".
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,387
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s
|
Czego ci brakuje w skuterze? Mam Piaggio Beverly 400 i raczej nic nie brakuje a to stary gniot.Tanie dostępne części , pierwszy na światłach, mało pali, mało elektroniki, duże koła.
__________________
Agent 0,7 |
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Cytat:
Serio ? Kompletnie nie mam doświadczenia w skuterach a coś mi chodzi po głowie.. nie może być nudy podczas jazdy.. ![]() Jakieś roczniki odradzasz.. polecasz..?
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zakonserwowany
![]() |
W zasadzie nie było z nimi żadnym problemów, 530 fajnie jeździ, ale jak masz zasoby finansowe to 560 jeszcze fajniej. Jedyna rzecz moim zdaniem to że jest trochę przekombinowany elektronikom i ma plastiki z chińskiego gównolitu ten odstani model. Mechanicznie top, jeździ sporo w Romie 530 co mają po 150 tysiaków na blacie i z info od kumpli, którzy pracują w serwisach nie słyszałem żeby były jakieś wtopy. 560-tki są stosunkowo świeże, ale już trafiają się takie co przejechały 60/70 tysiaków bez większych przypadłości. 140/150 można tym latać bez żadnych turbulencji, jak jeszcze się grzebnie variator, wydech i tryby w przekazani to 160/170 nie jest też problemem, heble dobre. U nas to egzotyka bo i cena nie mała i za to co kosztuje można mieć już fajne moto i to chyba główny powód .
Jeździłem trochę starym maxem 500, pali w cholerę, 530 okazjonalnie i jest znacznie lepiej, ale i tak przy ostrej jeździe 8 litrów połknie. Coś za coś. Powodzenia.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#9 |
![]() |
Kolega od kilku lat dojeżdża 50km do pracy integrą 700. On ma ciężki nadgarstek, a mówi, ze pali mu 3 - 3,5. Bez usterek. Jeździ całorocznie - odpuszcza jak pada śnieg.
Zwróciłbym uwagę na schowek - jest mniejszy niż w większości skuterów. Integra to motocykl w plastikach skutera. |
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| skuter Piaggio 125 X8 | Pils | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 27.02.2012 10:38 |