|  04.05.2022, 11:20 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2020 Miasto: SH/RZ 
					Posty: 30
				 Motocykl: SD09 Przebieg: 28k   Online: 1 dzień 10 godz 27 min 54 s |   
			
			A czy ktoś jest w stanie wskazać dokładnie w którym miejscu dochodzi do deformacji ramy przy ewentualnych paciakach z gmolami Heed? Widziałem na żywo przesunięcie mocowania gmola Heed Bunkier do ramy u Marcina w Myczkowcach, natomiast przeszukując internet znalazłem jedynie opinie o tak występującej sytuacji z serwisów ale bez jakichkolwiek zdjęć, porównań, klarownych dowodów. Piszę tutaj głównie o klasycznych parkingówkach. Na jakiej zasadzie serwis jest w stanie to sensownie zweryfikować? Ewentualnie czy jest sposób aby to sprawdzić samodzielnie? Moja Honda ma za sobą dwa katalogowe paciaki parkingowe na lewą stronę przy w zasadzie 0 prędkości. Górna część gmola jest jedynie dogięta do baku względem prawej o około 1,5-2cm (motocykl bez uszkodzeń). Motocykl jedzie prosto, prowadzi się tak samo jak w momencie zakupu. Na załączonych zdjęciach strzałkami (czerwoną i zieloną) zaznaczyłem mocowania gmoli Heed przy silniku. Lewa strona odległość końca śruby mocującej względem ramy wynosi 5,89mm, prawa: 13,30MM. Sam już nie wiem, czy tak ma być, czy podgięte jest jedynie mocowanie gmola, albo czy jest to początek skorzystania z ubezpieczenia AC. Z ciekawości śruba mocująca, główna, która idzie przez tuleje silnika nie została zakręcona prawdopodobnie w serwisie (żółta strzałka), lub samoczynnie się rozkręciła podczas jazdy - ciężko to zweryfikować (brak nakrętki nr 21 i 31 na szkicach Hondy). Finalnie będę chciał zamontować gmole Outback (pełny set), ale przed tym chciałbym mieć jasność co do ogólnie krążącej opinii na temat skutków użytkowania Heed-ów w CRF1100. Pozdrawiam | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |