|
|
|
|
#1 |
![]() |
Nie przesadzaj jak Boga kocham.
Klękasz obok i trzymając za kiere stawiasz do pionu. Moment kiedy motocykl jest idealnie w pionie dokładnie czujesz kiedy nie ciagnie na prawo ani na lewo. Poza tym kilka stopni w prawo czy lewo to nie jest apteka.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: Nov 2021
Miasto: Miasto Carycy Katarzyny
Posty: 17
Motocykl: CRF 300L
Online: 21 godz 14 min 48 s
|
Przy wymianie oleju miałem moto na stojaku za tylną oś i tylne koło było w górze i w okienku zero oleju. Po opuszczeniu motocykla okienko prawie całe pełne. Sprawdzanie o jakim piszesz to niestety konieczność, dobrze że motocykl waży 140 kg bo taka kontrola przy sprzęcie powyżej 200 kg i z wyższym środkiem ciężkości byłaby dość ryzykowna.
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Loncin Voge LX300GY - Prawie jak CRF300 | CzarnyCzarownik | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.04.2021 21:00 |