|  | #1 | 
|  | 
			
			Panowie, Może ktoś przerabiał podobny problem w DRZ 400, mianowicie, pali zimna lux, 4-6km się zrobi, ładnie wchodzi na obroty, ma moc. Po tych kilku km się zagrzeje i gubi iskre. Ostygnie i dalej działa, sie podgrzeje i znowu brak iskry. Wrzuciłem nową cewke, nowy stator i problem niby zniknął, ale pojawił się drugi. Na nowym osprzęcie nie gubi iskry, ale ma mało mocy, strzela w tłumik, jakby pojawiał się problem z zapłonem. Dodam, że stary stator może nie trzymał książkowych OHMów, ale nie jest uszkodzony w żaden sposób. Ktoś coś podpowie, gdzie szukać? | 
|  |   | 
|  | #2 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: Białystok 
					Posty: 536
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 13 s | 
			
			Miałem podobnie w XR 650, padło uzwojenie ew to się nazywa stator chyba    | 
|  |   | 
|  | #3 | 
|  | 
			
			do podmiany został moduł
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|  |   | 
|  | #4 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 38 min 50 s | 
			
			impulastor robi podobne numery
		 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|  |   | 
|  | #5 | 
|  |  | 
|  |   | 
|  | #6 | 
|  | 
			
			Się zagrzeje i marudzi, a na zimnym jest ok, to zacznij od cewki WN którą masz chyba w statorze. Tam jest CDI? To też ładowane cewkami ze statora.
		 
				__________________ pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS | 
|  |   |