|
|
#1 |
![]() |
Panowie,
Może ktoś przerabiał podobny problem w DRZ 400, mianowicie, pali zimna lux, 4-6km się zrobi, ładnie wchodzi na obroty, ma moc. Po tych kilku km się zagrzeje i gubi iskre. Ostygnie i dalej działa, sie podgrzeje i znowu brak iskry. Wrzuciłem nową cewke, nowy stator i problem niby zniknął, ale pojawił się drugi. Na nowym osprzęcie nie gubi iskry, ale ma mało mocy, strzela w tłumik, jakby pojawiał się problem z zapłonem. Dodam, że stary stator może nie trzymał książkowych OHMów, ale nie jest uszkodzony w żaden sposób. Ktoś coś podpowie, gdzie szukać? |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 536
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 13 s
|
Miałem podobnie w XR 650, padło uzwojenie ew to się nazywa stator chyba
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
do podmiany został moduł
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,453
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 31 min 19 s
|
impulastor robi podobne numery
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Się zagrzeje i marudzi, a na zimnym jest ok, to zacznij od cewki WN którą masz chyba w statorze. Tam jest CDI? To też ładowane cewkami ze statora.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
|
|