|
|
#10 |
![]() |
Mnie uczono w latach '80 że nowoczesne (wówczas) silniki trakcyjne powinny być obliczane na optymalne wyrównoważenie sił w układzie tlokowo-korbowym dla obrotów stanowiących 75% obrotów mocy maksymalnej. Nie wiem co się zmieniło bo nie pracuje w zawodzie, niemniej potwierdza to doświadczenia Suddena. Obecnie siniki mają być ekologiczne i ekonomiczne a nie trwałe, więc moje wtrącenie może nie jest na czasie. Tym bardziej, że mowa o kitajskim silniku a tam ekologię mają wiadomo gdzie a ekonomia dotyczy jeno kosztów wytworzenia...
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |