| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hehe zacząłem niedawno myśleć o tym samym  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Na co dzień jeżdżę afrą z centralką alu48l, na długie wyjazdy mam alu boczne (givi/kappa). Podobnie nie lubię toreb na siedzeniu pasażera, zawsze jakoś w nie kopię przerzucając kulasa. Na wyjazd na 1-2 noce, przy sprzyjających warunkach pogodowych ta centralka mi wystarcza (nocując w pensjonatach - nie pod namiotem). Ale jadąc już na 3-4 noce przydałaby się jakaś boczna torba na lewą stronę, żeby nie ciągnąć alu, a mieć miejsce na drugą kurtkę itp.. Ponieważ jestem coraz bliżej kupienia rebelki zaczynam szukać jakiejś niedużej torby/sakwy, 10-15l, materiałowej w ciemnym kolorze za kilka stówek (coś jak givi crm106, sw-motech sysbag 10l). Mocowanie na paski bo już mam stelaże cam w afrze a w rebelce nie będę żadnego żelastwa montował. Nie musi być wodoszczelna bo mam jakieś wewnętrzne torby które to załatwią.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 7 godz 12 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co tu testować.. jeździć i tyle. 
		
		
		
		
		
		
		
	U mnie jest doświadczenie takie, że po przejechaniu kilku tys km z jednym kufrem... kufer wyplowiał i się podniszczyl.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzisiaj właśnie był  pierwszy dzień testów, załadowałem na maxa butami i garderobą i wyszło coś 9 kg. 
		
		
		
		
		
		
		
	Załadowałem i ruszam. Myślałem , że będzie ciężej podnieść z bocznej stopki, nie było. No to jedziemy, motocykl reaguje jak bez torby, zarówno Jak jedzie szybko, jak i powoli. Miałem wrażenie ze nawet równoważy tłumik. Manewry parkingowe też bez walenia się na stronę torby. Początkowo myślałem że ściąga w jedną stronę, ale to był efekt wiatru i marnej drogi wiejskiej. Do 130 km/h nie ma żadnej shimie, jeszcze tylko zostaje test autostradowy, ale raczej do 170 nie spodziewam się żadnych efektów Nie ma strachu wjeżdżać między auta. Spokojnie zestaw obsłuży wyjazd majowy. ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Super. Co to za torba boczna?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzieki
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja też testowałem takie zestawienie i różnicy nie widziałem , tylko głupio wygląda  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 31 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po co jeździć z jedną torbą z boku? Nie lepiej zamocować ją na bagażnik centralny i yolo? 
		
		
		
		
		
		
		
	Zamiast dziwnego połączenia kufer + jedna torba, po prostu dwie torby?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Może to kwestia dojazdu do/z pracy i przeciskania się w ruchu miejskim? Zawsze to moto węższe. 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |