|  21.10.2021, 20:29 | #11 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Dwa kroki w tył w porównaniu do CT.
		 | 
|   |   | 
|  21.10.2021, 22:56 | #12 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2019 Miasto: Łódź 
					Posty: 271
				 Motocykl: CRF 1100 DCT Przebieg: 42000   Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 47 min 30 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  22.10.2021, 09:09 | #13 | |
|  |   Cytat: 
 Jak dla mnie brak: IMU, szprych i przedniego koła 19". Reszta zajebista! Bardzo dużo gratów w cenie, która jest relatywnie niska! | |
|   |   | 
|  22.10.2021, 13:01 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2011 
					Posty: 68
				 Motocykl: CRF 1000D DCT   Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 4 min 27 s |   
			
			Moim zdaniem ten silnik jest zdecydowanie za słaby na przeloty autostradowe w 2 osoby z kuframi. Moc powinna być zblizona do Yamahy fjr 1300 czy Bmw 1300 gt, czyli minimum te 30/40 koni wiecej...
		 | 
|   |   | 
|  22.10.2021, 18:15 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2019 Miasto: Łódź 
					Posty: 271
				 Motocykl: CRF 1100 DCT Przebieg: 42000   Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 47 min 30 s |   
			
			Konrad7005 tylko po co jak na autostradzie masz ograniczenie do 140 km/h? Do 160 to nawet nc750 da radę, więc tu będzie jeszcze zapas. Z tego co widzę to w hondzie ważna jest ekonomia a nie rekordowe parametry. Na ostatnim wyjeździe zrobiłem 8000 km i tylko kilka razy doszedłem do 160, więc wielu motocyklistom to wystarczy, zwłaszcza, że zauważyłem będąc przez ponad miesiąc poza Polską, że człowiek zaczyna spokojniej jeździć jak ma się użerać z Turecką czy Bułgarską policją. Takie czasy.
		 | 
|   |   | 
|  22.10.2021, 19:09 | #16 | 
|  |   
			
			Zgadzam się z Konradem. To nie chodzi o prędkość lecz bezpieczeństwo wynikające pośrednik z momentu. Ekonomia nie jest odpowiednim argumentem. Przez kilka lat podróżowałem po szosie K1600 i on palił 5,5 litra więc ten tego.
		 | 
|   |   | 
|  22.10.2021, 19:54 | #17 | 
|  |   
			
			Muszel nie o bezpieczeństwo tylko frajdę gdy odkręcasz manetę a tu łupież z łysiny spada.   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  22.10.2021, 22:35 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			niewątpliwą zaletą tego motocykle będzie lekkość pomimo faktycznej wagi, która będzie jeszcze mniej odczuwalna w NT niż jest to w CRF. Krok fajny ale po ten łańcuch w turystyku? Poza niższym zawiasem to wygląda to na CRF  nawet rama podobna. Co najważniejsze to NT1100 jest b.ładna i dobrze stonowana jak ktoś lub komfort a zawiasy CRF mu są zbędne lub i tak ma lepszy motocykl w teren to będzie spoko. | 
|   |   | 
|  22.10.2021, 22:45 | #19 | 
|  |   
			
			Fakt, z łysiny    | 
|   |   | 
|  21.11.2021, 15:01 | #20 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Ciutke więcej na temat NT1100: | 
|   |