|
|
#11 |
![]() |
Ponad dwa tygodnie i 2000 km szwendania się po Albanii za nami. CRF300L w towarzystwie LC4 640 ADV jechała bezproblemowo i bezawaryjnie. To był nasz piąty wyjazd w te rejony, zrobiliśmy część trasy TET, część własnych szlaków raczej tych trudniejszych - w tym trasy tegorocznego Rally Albania.
Wszystko na seryjnych oponach, seryjnym zawieszeniu i seryjnych zębatkach oraz rogalem (40 L). Pierwszy tydzień to prawie codzienne burze. Kamieniste szlaki zamieniły się w błotne ścieżki. W kilku miejscach osuwiska zabrały drogi. Spaliśmy na dziko albo kempingach, ze dwa razy przytrafiły się noclegi pod dachem. Wnioski: - Po przejechaniu prawie 5 tys km mogę tylko potwierdzić, że CRF300L to był dla mnie zajebisty wybór - zwinna, dosyć lekka i niezawodna - Silnik i zwarta sylwetka to najlepsza część tego moto - Seryjny zawias daje radę, ale bardziej ambitne szlaki i wola szybszej jazdy wymaga z mojej perspektywy upgredu - Spalanie - od 2,5 l/100 km przy pełzaniu po wsiach do 4,5 l/100 km przy pałowaniu w górę po kamorach i błocie
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |