|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,339
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 40 min 6 s
|
Miałem huzara w bandicie 1200 a dominatora w bmr r 1150 rt. Bandit chodził w miare ładnie na tej wstepnej wkładce tłumiącej, dopiero po wyregulowaniu gaźników ( większe dysze wolnych obrotów i iglice w góre- wcześniej dziura od ok 1800 do 2coś obrotów).
Rt 1150 wypierdziało wkład z dominatora po ok 3 tyś km. Nabijałem od nowa i nitowałem. Dźwięk....z dupy wylot- ni to pierdzenie ni to warczenie. Kolega sie nagimnastykował z tigiem zanim wyszło coś fajnego z dbkillera. W mojej ocenie huzar lepszy do tego kontakt i pomoc ze strony producenta bardzo na plus. Moze optycznie ciut za mały. Dominator dla mnie kicha. Pamiętajmy że mamy do czynienia z bardzo budżetowymi zamiennikami i troche zacięcia i gimnastyki w dograniu ich z motocyklami jest konieczne. |
|
|
|