|  31.12.2020, 19:43 | #5 | 
|  Zarejestrowany: May 2016 Miasto: Orzesze 
					Posty: 37
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 10 godz 31 min 28 s |   
			
			Szynszyll,  A powiedz mi - nówiąc że "przód jest za wysoko" masz na myśli to zdjęcie gdzie oba kliny się pokrywają czy to zdjęcie gdzie mały klin wystaje poza szeroki klin ? Tam gdzie wystaje - to tylni garnek Z przodu są prawie równe, Z tyłu łańcuszech wchodzi już z lekkim oporem na wałek - trzeba "dopchnąć" napinacz albo pochylić wałek przy zakładaniu łańcuszka. Jest szansa że to kwestia zużycia ślizgów / uszczelek / albo zbyt słabego dokręcenia ? - czy raczej głowica była planowana ? Jak to sprawdzić ? Jeżeli planowana - to czy taki stan na klinach rozrządu wyklucza jej użytkowanie ? Zanim wymieniłem łańcuszek na przednim garnku słyszałem metaliczne stuki po przejechaniu 3km ... nieregularne, co kilkanaście sekund a silnik gasł ... ostatecznie stwierdzilem że to nieszczelnosć na wydechu, Czy może być jednak że to tłoki uderzały o cylinder ? | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 11:06 |