|
|
|
|
#1 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Mnie przód tak bardzo nie wadził. Tył zachowywał się za to nieprzewidywalnie ale to pewnie kwesia przyzwyczajenia bo wiem jak chłopaki potrafią na tym latać. Pełna zgoda co do dużego pieca i klasowego zawiasu. tego się nie da negować. Fun factor dużo większy a do tego nie trzeba wchodzić na pierdyliard obrotów i szukać długiego najazdu na podjeździe.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 127
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s
|
To co piszecie że, EXC450 albo 690 sobie lepiej radzi to chyba jest oczywiste, te motocykle kosztują teraz w przedziale 44k-49k. Natomiast w kontekście wątku o nowym CRF300L należy sobie zadać pytanie. Czy mając 24k lepiej jest kupić nówkę motocykl z rzadkim i tanim serwisem , czy używany KTM z częstym i droższym serwisem? Już pomijam to że każdy kupując motocykl musi przewidzieć do czego to ma służyć.
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |